Ruyi Zhinu'ya artık bir cevap vermeliydi . Zhinu onun karşısındaydı. Gözlerinin içine kenetlenmişti. Ruyi'nin gözünden tek bir damla yaş düştü yere. Ruyi yutkundu .
Ruyi : Ben seninle Changan ' a geleceğim. Burada kalmak istemiyorum artık.
Zhinu o kadar çok sevindi ki...Ruyi'ye hemen sımsıkı sarıldı.Gorya 'dan ayrıldılar. Zaten Ruyi uyanasıya kadar Tang Prensi Zhinu her şeyi ayarlamıştı. Başkente ulak gönderip Goryo dan ayrılacağını bildirmişti. Ayrıca Changan 'a da atlı bir ulak gönderip varacağını bildirmişti. Sonuçta velihat Prensti ve gerekiyordu.
Ruyi ise doğru kararı verdiğini düşünüyordu. Yola çıkmadan önce Zhinu Ruyi'ye Tang Diyarındaki kadınların giydiği tarzda kıyafetler getirdi. Ruyi Goryo Prensesi elbisesiyle dikkat çekiyordu.
Zhinu ile aynı arabadaydılar.Ruyi'nin yanında Goryo ' dan kalan tek şey Komutan Hyung 'un mediliydi. Onu hala yanında taşıyordu.
Yolculuk boyunca Zhinu güzel hikayeler anlattı. Ruyi Chanagan' ı çok merak ediyordu. Acaba sokakları nasıldı. İnsanları ne yer ne içerdi.Ruyi : Changan nasıl bir yer.
Zhinu : Güzel bir şehir.Endişelenme Ruyi orada senin bir daha ağlamana izin vermeyeceğim.
Ruyi, Zhinu'ya tebessüm ile karşılık verdi.
Ruyi :Canım sıkıldı artık.
Zhinu : O da Changan' a kadar yarışa var mısın ?
Ruyi : Evet.
Ruyi Changan'da kendini bekleyen kaderden habersizdi. Orada daha mutlu günlerin kendini beklediğini biliyordu. Artık geçmişini düşünüp üzülmeyecekti. Sadece geleceği düşünecekti. Geçmişin kendinde bıraktığı acılar ne kadar canını yaksa bile... Ama yaşadıklarını ve kendine yaşatılanları unutmayacaktı.
İkiside atlara bindi. Ruyi çok heyecanlıydı. Atlarını sürmeye başladılar. Yarışı Ruyi kazandı. Zhinu sanki biraz Ruyi'ye darıldı. Ama sonra tepki vermedi.Yolculuk tam 3 gün sürdü. Changan 'a vardıklarında bir insan sürüsü onları karşıladı.
Kalabalık Prensim çok yaşa. Presim çok yaşa diyerek yerlere kapanıyordu. Ruyi büyük bir şaşkınlığın içindeydi. Gördüğü şehir onu büyülemişti. İnsanların tepkisi onu şaşırtmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tang Efsanesi
Historical FictionGoryo krallığından Tang İmparatorluğuna kaçan prensesin yaşama tutunma hikayesi (Olay MS 650 yılında gerçekleşmektedir ve karakterler kurgudan ibarettir)