(Resimdeki kişiler İmparatoriçe Wang Yuyan ve Prens Zhonger)
Meiniang yine hamileydi. Saray yeniden bir telaşa kapılmıştı. İmparator Zhinu bu gebeliğe çok sevindi ve mahkumları bağışladı. Sarayda halka ziyafet düzenledi. Ve tabi ki halk Zhaoyi Meiniang 'ın gebeliğinin büyük bir şükran olduğunu düşünüyordu. Bazı kahinler, doğacak çocuğun gelecekte İmparator olacağını söylüyorlardı. Meiniang halkın bu tepkisini aldıkça seviniyordu. İmparatoriçe Wang Yuyan büyük bir üzüntü içindeydi. Sarayda kendine ait bir tapınak yaptırdı. Sözde burd dua ediyordu fakat asıl yaptığı şey büyüydü...
Consort Xiao ise onu bu konuda destekliyordu.Zorlu bir gebeliğin ardından Meiniang yine bir oğlan doğurdu. Bütün saray çok sevindi. Consort Xiao ve İmparatoriçe 'nin yaptırdığı bütün büyüler boşa çıkmıştı. Bebek oldukça sağlıklıydı. İmparator adını Xian koydu. Xian çok tatlı bir bebekti. İmparatoriçe onu ziyarete gelmedi. Bu Meiniang için önemli bir şey değildi. Wang Yuyan 'ın sahte gülüşüne ihtiyacı yoktu.
Prenses Gaoyang yine küçük yiğenini ziyarete geldi. Ona İmparatorluk battaniyesi hediye etti. Bebek altın battaniyenin içinde ışıldıyordu.
Prenses Gaoyang : Meiniang artık iki Prensin var. Hala İmparatoriçe 'ye karşı olan kinin devam ediyor mu? Bence çocukların için bu kinden vaz geçmelisin ve İmparatoriçeyle fazla uğraşmamalısın.
Meiniang : Hayır, Gaoyang. Benim Çocuğumun katili hala bu sarayda dolaşıyor. Ben nasıl ona olan kinimi bitireyim. Elbette ona karşı uygulayacağım planlarım var fakat şimdi bunların zamanı değil.
Prenses Gaoyang : Meiniang, artık aklında bir çok plan vardır. Çocuklarının geleceği için İmparatoriçe'yi devirmek için ...
Ama artık bu planlarını bana anlatmıyorsun.
Meiniang sadece sustu. Gaoyang 'a bir şey demedi.
( ..)φメモメモ( ..)φメモメモ( ..)φメモメ
Meiniang, Consort Xiao ve İmparatoriçenin saraya iyi bir büyücü aradıklarını duydu. Meiniang biraz korksa da onlara aldırmadı. Bu işi onlara bulaştırmayı planlıyordu.
Li Yifu 'ya sahtekar bir büyücü bulmasını söyledi. Li Yifu Choling adında sahte büyücü buldu. Li Yifu, Choling 'e bir servet vaat etti. Choling 'te hemen kabul etti ve saraya geldi.
İmparatoriçe ve Consort Xiao 'yu kandırması çok kolay olmuştu.
İmparatoriçe başta ona iyi bir teklifte bulundu. Choling başta kabul etmemiş gibi yahtı fakat büyük bir zevkle ücreti kabul etti.
Meiniang 'ın amacı büyüyü geri teptirmekti . Sahte büyücünün ,büyüsü işe yaramamalıydı.Fakat işe yarıyormuş gibi davranılmalıydı. Bu sayede İmparatoriçe'yi büyü yaptırıyor diye suçlayabilirdi. Wang Yuyan tahtan bu sayede indirilirdi. Meiniang 'ın planı tıkır tıkır işliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tang Efsanesi
Historical FictionGoryo krallığından Tang İmparatorluğuna kaçan prensesin yaşama tutunma hikayesi (Olay MS 650 yılında gerçekleşmektedir ve karakterler kurgudan ibarettir)