Cariye Seçimi

388 18 0
                                    

Meiniang Li Yifu ile konuşmaya karar verdi. Li Yifu' yu bulması için Ruian 'ı gönderdi.
Meiniang Li Yifu ile konuşacağı yere gitmişti. Az sonra Li Yifu geldi.
Li Yifu : Ruian bana hala kimle konuşacağımı söylemediniz kiminle konuşacağım.
Meiniang az sonra kayanın arasından çıktı.
Meiniang : Li Yifu ben Carien Meiniang.
Li Yifu : Majestelerine saygılarımı sunarım.
Meiniang : Seninle konuşmak istedim çünkü sarayda bir destekçi aradığını duydum. Senin acı geçmişin yüzünden sana Sosyal atlayıcı diyorlar. Sen ne kadar çalışsan çaba göstersen de Zhangsun Wuji( sarayda 1. Dereceden memur) kadar yükselemezsin ne kadar çalışsan da asla onun gibi olamazsın öyle değil mi
Li Yifu: Ben bu basiretsiz halimle asla Zhangsun Wuji ile boy ölçüşemem.
Meiniang : Zhangsun Wuji gibi saraylılar soylu aileden geldikleri için bulundukları konunuma kolaylıkla gelebiliyorlar. Ama senin gibileri ne kadar çalışırsa çalışsın o kadar yükselemez. Bana bir söz ver Li Yifu sen saraylılar arasında beni destekle bende sana istediğin mevkiyi vereyim. Velihat Prensle aramızın iyi olduğunu biliyorsun. Sana yardım edebilirim.
Li Yifu : Dediklerinizi düşüneceğim Carien Meiniang
Li Yifu düşünceli bir şekilde gitti. Meiniang ise kaderini düşünüyordu.

Çok geçmeden Zhinu kendine cariye seçmeye başladı. Kendine Cariye Xiao 'yu seçmişti. O kadın biraz Meiniang 'a benziyordu. Bazı hizmetliler o kadının Meiniang ' a benzediği için seçildiğini söylüyorlardı. Ama tabi ki bu asılsız bir dedikoduydu.

Çok geçmeden İmparator Prenses Gaoyang 'ın evlendirilmesine karar verdi. Prenses Gaoyang ' ın evlenmeye hiç niyeti yoktu.
Meiniang süs havuzunun başında gezerken bütün saray hizmetlilerinin havuzun başındaki bir kıza yalvardığını gördü. Meiniang bunu merak etti ve oraya doğru yöneldi.
Hizmetlilerin "Prensesim lütfen atlamayın ",yalvarışlarını duydu.
Havuzun önündeki kişi Prenses Gaoyang tı.
Prenses Gaoyang : Babamı çağırın yoksa atlayacağım.
Meiniang : Hizmetliler siz dağılın ben Prenses' i tutarım.
Meiniang ı duyan hizmetliler dağılmaya başladı.
Prenses Gaoyang : Ama gitmeyin, çabuk buraya gelin.
Prenses Gaoyang 'ın asıl amacı İmparator'un dikkatini çekebilmekti.
Meiniang yere oturdu .
Meiniang : Hala atlayacak mısınız Prensesim.
Prenses Gaoyang da isteksiz bir şekilde yere oturdu.
Prenses Gaoyang : Carien Meiniang neden kalabalığmı dağıttın babamla konuşmak istiyordum.
Meiniang : Onu bu şekilde ikna edemezsin,  artık karar verilmiş ,sen suya atlasan bile evlilikle ilgili karar değişmezdi.
Prenses Gaoyang : Biliyorum ama belki babam vaz geçer diye düşündüm. Ben Fang Yi ile evlenmek istemiyorum. Ben Bianji 'yi istiyorum.
Meiniang: Bianji kim
Prenses Gaoyang : Kimseye söyleme ,Bianji benim sevgilim kendisi bir rahip
Meiniang: Bianji ile evlenmen çok zor ama bu evlenince onu bir daha göremeyeceğin  anlamına da gelmiyor.
Gaoyang : Biliyorum ama ben Fang Yi ile evlenmek istemiyorum.
Meiniang: Gaoyang İmparator bir emir verdiyse buna uymak zorundasın
Gaoyang dudaklarını büzdü. Küsmüş gibi kollarını birleştirdi.
Gaoyang : Bunu abim Zhinu ile konuşacağım belki o babamı ikna eder.
Meiniang başını salladı.

Meiniang 'ın Li Yifu ile ilgili planları başarılı gidiyordu. Li Yifu sarayda alt tabakadan gelen memurlarla birlikte bir topluluk oluşturmuştu. Meiniang' a göre ilk amaçları sarayda Zhangsun Wuji 'ye bağlı olan ve vergi kaçakçılığı yapan üst tabakadaki memurları tespit edip İmparator'a bildirmekti. Li Yifu bunları İmparator ' a bildiremeden bu kişiler tutuklandı. Hem de bu kişileri tutuklama işini bizzat Zhangsun Wuji yapmıştı. Zhangsun Wuji, Li Yifu ve kurduğu memur grubundan haberdardı fakat aklı onlara kimin verdiğini bilmiyordu. Zhangsun Wuji'ye göre ,Li Yifu ve yandaşları bu kadar zeki kararları kendi başlarına veremezlerdi. Mutlaka biri onlara akıl veriyordu. Zhangsun Wuji bunu araştırmaya başladı.

Tang Efsanesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin