İmparator

487 26 2
                                    

Meiniang İmparator ile vakit geçirmeyi seviyordu. Çünkü her birlikte vakit geçirdiklerinde birbirlerine bir şeyler öğretiyorlardı . Ganglu Salonu'nda çalışmaları bitti ve İmparator 'un canı sıkıldı. Bir anda Ganglu Salonunda Meiniang 'ın dikkatini Tang 'ın kuzeyini gösteren büyük harita çekti. Haritaya doğru yöneldi.Ellerimi haritanın üzerinde gezdirdi. İmparator ise Meiniang 'ın arkasından  geldi. İmparator :Meiniang haritaları çok mu seviyorsun
Meiniang : Hayır İmparator'um sadace bir şey merak ediyorum. Savaşlarda neden sadece erkekler savaşır. Kadınlar savaşlara neden yardım edemezler.
İmparator : Çünkü savaş alanlarında kadınların uğursuzluk getirdiğine inanılır . Ayrıca kadınlarını savaştıran bir ülkenin vahim durumunu düşünemiyorum.
Meiniang : Peki ben savaşa götürebilir misiniz?
İmparator :Meiniang savaşta bir kadının bulunması uygun kaçmaz. Savaşta bir sürü erkek birbirini öldürür ve insanlık duygusundan çıkarsın. Bir insanın kendi cinsinden birini öldürmesi insanı vahşileştirir.
Meiniang : Majesteleri biliyorsunuz ki bir Çin efsanesi kadın savaşçı Mulan var.
İmpartor : Efsanelerin çoğu safsatadır. Bir kadın erkeklerin işlerini yapmamalı.

İmparator ve Meiniang sarayın ücra bir köşesine gittiler.İmparator eski bir konutun kapısını açtı. Burası kullanılmayan bir salondu. İmparator bu salonu mumlar ile donatmıştı. Meiniang içeri girdiğinde bütün mumların yanıyor olduğunu gördü. İmparator'a sordu;
İmparatorum bu kadar mum neden burda.
İmparator : Meiniang bu mumların hepsi öldürdüğüm kişileri temsil ediyor. Önceden gençken öldürüdüğüm insanların bunu hakettiğini düşünürdüm. Ama insan yaşlanınca bunu düşünüyor. Öldürdüğüm insanların en azından bunu hak ettiklerini düşünüyorum.
Meiniang :Peki İmparator'um neden buraya geldik.
İmparator bana cevap vermedi ve gaz yağlarını doldurmaya başladı.
İmparator : Meininag sende buraya gelip öldürdüğün insanlar için mum dikebilirsin, dedi.
Meiniang cevap vermedi. Eline gaz yağı alarak mumların yağlarını tazeledi.
Meiniang birkaç gün sonra yine bu eski konuta geldi. Bir mum da Meiniang dikti. İçinden şöyle geçirdi.
"Umarım bu mum benim hayatım boyunca diktiğim ilk ve son mum olur. "

 "

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Devamı gelecek yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Devamı gelecek yorumlarınızı ve eleştirilerinizi bekliyorum. Okunma artarsa günde 1 bölüm yorum yaparsanız günde 2 bölüm gelir )

Tang Efsanesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin