Taiji Aristokratları

256 14 0
                                    

Meiniang hazırlandı. En asil kıyafetlerini giyindi. Taiji Salonu'na doğru harem ağası grubu ile yürümeye başladı.
Taiji Salonu'na büyük bir asillikle girdi. Saraylılar onu selamladı.
Zhangsun Wuji: Majesteleri İmparatoriçe siyasi ilişkilere karışmamalısınız. Lütfen konutunuza geri dönün.
Bunu üzerine bütün saraylılar yere kapanarak ; Lütfen konutunuza geri dönün.
İmparatoriçe Meiniang tüller ardındaki tahtında oturuyordu. Kararsızdı. Geri dönmeyi düşündü. Bir anda bir harem ağası Taiji Salonu'na büyük bir telaşla girdi.
Harem Ağası : Majesteleri Xuzhou eyaletinden acil bir mektup getirdim.
Wang Gong Gong mektubu eline aldı. Sakince okumaya başladı.

İmparatorluk Majesteleri,
Ashina Himu ve adamları Xuzhou eyaletini ele geçirdi. Changan'a doğru bir fetih gerçekleştirmeyi düşünüyorlar. Majesteleri bir an önce Komutanı atayın.

Saraylıların arasında fısıldaşma başladı. Meiniang tahtından kalktı. Ruian tülü araladı ve İmparatoriçe Meiniang dışarı çıktı.
Meiniang : Şu an Komutan atamasını kimin yapacağını tartışacak durumda değiliz beyler . Durum çok acil. Eğer atamayı bir an önce yapmazsak Ashina Himu ve adamları Changan'a kadar gelebilir. İsim önermekte özgürsünüz.
Li Yifu sinsice güldü. Ayağa kalktı. Taiji Salonu'nun ortasına geldi. Oturdu.
Li Yifu: Su Xiozhou 'yu öneriyorum Majesteleri.
Bu kişi İmparator'un da istediği kişiydi.
Chu Suiliang : Ben Lee Ruiang'ı öneriyorum.
Zhangsun Wuji ve taraftarlarından bir kaç kişi daha öne çıkarak Lee Ruiang'ı önerdi.
Her şey tam Zhinu'nun tahmin ettiği gibiydi.
Meiniang kararını vermişti.
Meiniang : Ben şahsi olarak Su Xiozhou'yu bu görev için uygun görüyorum lakin Su Xiozhou bu görev için fazla deneyimli bir komutan değil. Bu yüzden Lee Ruiang ve ikisini bu savaş için komutan olarak görevlendiriyorum.
Chu Suiliang : Fakat Majesteleri iki komutanı atarsanız görüş ayrılıkları çıkabilir. Ordumuz ikiye bölünebilir.
Zhangsun Wuji: Evet Majesteleri bu durumda savaşta ordu ikiye bölünürse sonumuz felaket olur.
Meiniang : Beyler bunu önlemek için Saray Memuru Lee Ruizi'yi denetlemesi için görevlendiriyorum. O kararları denetleyecek ve bunları saraya gönderecek. Bu arada açıkta kalan İmparatorluk Komutanlığı için Shi Liu'yu görevlendiriyorum.
Chu Suiliang itiraz etmek için öne atıldı. Meiniang bunu gördü.Elini havaya kaldırdı. İmparatorluk Komutanlığı görevi İmparatorumuzun kararıdır. İtiraz eden cezalandırılır. Bunun üzerine Chu Suiliang geri çekildi.
Meiniang bütün asaletiyle Taiji Salonu'nu terk etti.
Wang Gong Gong : Toplantı bitmiştir.
Bütüh saraylılar salonu tek sıra halinde terk etmeye başladı.
Meiniang ise zafer çığlıkları atıyordu. Hemen Zhinu'nun Konutu'na koştu. Geldiğinde Zhinu uyanmıştı. Ayaktaydı. Bildirimleri okuyordu. Meiniang'ı kapıda görünce ona gülümsedi.
Meiniang: Majesteleri ne zaman uyandınız?
Zhinu: Sen Taiji Salonu'na gittikten sonra uyandım. Seni izledim Meiniang. Çok iyiydin. Yanıma gel Meiniang.
Meiniang, hemen Zhinu'nun yanına oturdu.
Zhinu onu dudağından öptü. Bu öpücük oldukça içtendi ve sıcaktı. Meiniang: Majesteleri sizin için her şeyi yaparım. Her şey sizin iyiliğiniz içindi. İyi bir İmparator olarak anılacaksınız emin olun.

Tang Efsanesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin