(Resimdeki kişi Prenses Gaoyang)
Prenses Gaoyang 'ın bütün çabalarına rağmen evlendirilmesi durdurulamadı. Meiniang ise ona yardım etmek için gönüllü oldu. Yeni eve taşınmasında ona yardımcı oldu.
Meiniang , Prenses Gaoyang 'ı bahane ederek saraydan ayrıldı. Aslında imparator Shimin çıkan asılsız dedikodular sebebiyle Meiniang'ı haremden attı. Haremdeki cariyeler Meiniang'ın Goryo Prensesi Ruyi olduğunu saraya bir casus olarak geldiğini asıl amacının İmparator'u öldürmek olduğunu konuşuyorlardı. İmparator bu dedikoduları duyunca Meiniang'ı saraydan attı. Meiniang'a, Prenses Gaoyang sahip çıktı. Onu konutuna hizmetçi olarak aldı. Meiniang Prenses Gaoyang 'ın düğün evine yerleşti. Artık en yakın arkadaşı Prenses Gaoyang 'tı. Amacı ona yardım etmekti. Prenses Gaoyang, Zhinu ve Meiniang arasında olanlardan haberdardı.Düğün eğlencesine Bianji de katıldı. Bianji bir rahip olduğu için içmesi yasaktı. Ama yine de davetlilerdendi. Prenses Gaoyang her şeye rağmen onu da davet etmişti. Meiniang Fang Yi ile de tanıştı. Fang Yi pısırık biriydi. Prenses Gaoyang 'tan tırsıyordu. İkisi de birbirlerine karşı ilgisizlerdi. Zorla evlendirildikleri belliydi.
Düğüne davetli Velihat Prens Zhinu da gelmişti. Meiniang, Zhinu 'yu görünce kaçmaya çalıştı. Fakat zhinu onu kolundan tuttu .
Zhinu : Meiniang neden benden kaçıyorsun. Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Meiniang : Hayır Zhinu senden kaçmıyorum. Seni gördüğüme sevindim. Uzun zamandır görüşemiyoruz.
Meiniang ve Zhinu içki sofralarından birine oturdular.
Zhinu içiyor ve Meiniang onun bardağını dolduruyordu.Zhinu bir küp içkiyi bitirince Meiniang;
Yeter Zhinu yeterince içmedin mi? Sarhoş olacaksın.
Zhinu: Meiniang ben zaten her gün ölüyorum. Sen olmadığın için saray bana sıkıcı geliyor.
Meiniang: Gelin benimle sizi odanıza götüreyim. Yeteri kadar içtiniz.
Meiniang, Zhinu'yu tuttu ve kalması için odasına götürdü. Zhinu ise sarhoştu. Yürüyemeyecek haldeydi.Zhinu yere oturdu. Meiniang onu yatırdıktan sonra odadan çıkmak istedi. Zhinu, Meiniang 'ı hala tutuyordu.
Zhinu : Meiniang lütfen gitme beni bırakma, lütfen.
Zhinu, Meiniang 'ın kolundan tuttu kendine doğru çevirip dudaklarını öptü. Dudakları birbirleriyle buluşmuştu. Meiniang o ıslak dokunuşu hissetti dudaklarında. Bir daha, bir daha.
Zhinu Meiniang ' kollarının arasında iyice sıktı.Birbirlerini soydular. Zhinu 'nun elleri şimdi kızın sırtında belinde kalçasanda dolaşıyordu. Nefesleri kesilince dudakları ayrıldı.
Doya doya kana kana öpüştüler. Artık masum sevgi öpücükleri olmaktan çıkmıştı bunlar. Dilleri birbirine karışıyor, küçük ısırıklara birbirlerine aşklarını kazıyorlardı. O gece birbirlerinin oldular.Prenses Gaoyang 'ın düğünü tam 15 gün sürdü. Meiniang ise Zhinu ile yaşadıkları geceyi düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tang Efsanesi
Historical FictionGoryo krallığından Tang İmparatorluğuna kaçan prensesin yaşama tutunma hikayesi (Olay MS 650 yılında gerçekleşmektedir ve karakterler kurgudan ibarettir)