Epilog

1.1K 150 29
                                    

-----8 lat później-----

Seoyoon

  - Pamiętaj, że za niedługo są urodziny Jimina - tata przypomniał mi po raz setny tego samego dnia.
  - Przecież wiem, jezu...
  - Hej, nie pyskuj mi tu. Wiedziałem, że tak będzie, skończyłaś 16 lat i już myślisz, że nie musisz pilnować swojego tonu.
  - Tak, tak... po prostu chodzi mi o to, że mam już prezenty dla taty i raczej nie musisz mi o nich więcej przypominać - warknęłam, przygotowując śniadanie - Właściwie to gdzie tata? Dzisiaj jest jego pierwszy dzień w nowej szkole, a on śpi? Idę go obudzić...
  - Już dawno jest na nogach, po prostu ciocia Minseo jest w mieście i kazała mu pomóc z hotelem i innymi duperelami. Poszedł zanim jeszcze się obudziłaś.
  - Serio? Hej, skoro ciocia jest w mieście to wujek Jin raczej też, prawda...?
  - Nie wydaje mi się. Ty się może jedzeniem zajmij a nie, zaraz się spali.
  - A ty może zacznij sobie sam gotować? Zawsze to ja albo tata robimy ci śniadanie...
  - Nie pyskuj, bo jeszcze zmienię zdanie i pójdziesz do szkoły.
  - Ale przecież jestem taka chora - mruknęłam, ironicznie udając kaszel.

Po skończeniu podałam tacie jego jedzenie i rozłożyłam się na kanapie, aby obejrzeć cokolwiek leciało w telewizji.

  - Co tam ciekawego w szerokim świecie? - spytał, zauważając, że oglądam wiadomości.
  - Znowu o wujku Jinie. Kiedy tylko ogłosił, że jest gejem media zaczęły szaleć.
  - Kiedy w końcu dadzą mu spokój?
  - To nasza cudna Korea, czego ty chcesz? - weschnęłam, zmieniając kanał na jakieś reality show.

Nie mogę powiedzieć, że ten program jakoś specjalnie mnie zainteresował, ale był na tyle dobrym zabijaczem czasu, że nim się obejrzałam minęła godzina, a ja zostałam sama w mieszkaniu. Po chwili poczułam jak mój telefon wibruje, a na ekranie pojawia się napis "BFF ♡ wysłała wiadomość".

BFF♡: Omg mamy nowego nauczyciela od koreańskiego
BFF♡: Jezu jaki on przystojny umieram
BFF♡: Ciekawe ile ma lat ;w;
Seoyoon: Spytaj się go?
BFF♡: Shit zobaczył, że piszę zaraz wracam
Seoyoon: Brawo idioto XD

Zaśmiałam się pod nosem i schowałam telefon z powrotem do kieszeni, wracając do oglądania. Podobnie jak ostatnim razem straciłam poczucie czasu i zostałam przywołana do rzeczywistości dopiero kiedy dostałam kolejną wiadomość od przyjaciółki.

BFF♡: Ok przerwa jest
BFF♡: Spytałam się go i po prostu powiedział że więcej niż 25 LOL
BFF♡: Zrobiłam mu zdjęcie wyślę ci
BFF♡ wysłała załącznik.

Ku mojemu zdziwieniu moim oczom ukazało się zdjęcie taty. Drugiego taty. Dotarło do mnie, że przecież ona o nim nie wiedziała... ups?

BFF♡: Jezu daddy *-*

Po przeczytaniu ostatniego SMSa wybuchnęłam niekontrolowanym śmiechem. Gdyby tylko wiedziała...

Seoyoon: Jak dla mnie przeciętny xd fujka trochę

Korzystając z okazji przerwy w szkole mojej znajomej, napisałam do taty.

Seoyoon: Moja przyjaciółka i twoja nowa uczennica napisała mi że jesteś mega przystojny ;)
Tatkenr2: Coo która
Seoyoon: Ta która pisała na lekcji
Tatkenr2: Co jej odpisałaś
Seoyoon: Że jesteś fuj i brzydki a ona nie ma gustu
Tatkenr2: Dzięki zawsze można na ciebie liczyć kochanie -.-
Seoyoon: Też cię kocham xoxo
Tatkenr2: Powiem twojemu tacie
Tatkenr2: Że on też nie ma gustu w takim razie
Tatkenr2: Dobra koniec przerwy jest zaraz wracam

Jimin

Odłożyłem telefon do kieszeni i udałem się na kolejną lekcję, której na szczęście nie miałem z żadnymi przyjaciółmi Seo, a przynajmniej tak było mi wiadomo.

Yoonmin//Perfect MenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz