Bohaterowie

7.5K 168 51
                                    

Martyna (Salope)
Ma 16 lat. Wysoka dziewczyna z oczami koloru zielonego. Ma brata Adriana i mieszka w Sydney ze swoim gangiem. Należy do niego od 3 lat. Kocha się ścigać, lubi robić sobie tatuaże.

Adrian
Brat Salope. Ma 21 lat i mieszka w LA. Gdzie mieszka od urodzdnia. Należy do wrogiego gangu. Lubi strzelać. Wysoki i umięśniony.

Mike
Przyjaciel Salope. Ma 17 lat.Należy do gangu, uwielbia jazdę na deskorolce, robi tatuaże. Sam jest posiadaczem kilku dziarek. Wysoki brunet, typowy Bad Boy.

Luke
Przyjaciel Salope. Ma 20 lat. Tajemnie się w niej podkochuje. Kocha wyścigi i samochody. Należy do gangu i jest mechanikiem.

Rob
Ma 18lat. Przyjaciel całego gangu. Jeszcze do niego nie należy, ale przechodzi testy. Kocha kolorowe włosy, co chwilę je zmienia. Nie zachowuje się jak jakby należał do gangu, jest spokojny i delikatny. Nie jest za wysoki.

Jack
23 lat. Też się kocha w Salope. Lubi oglądać wyścigi. Pasjonuje się motorami i kocha spać. Wysoki, farbowany blondyn.

Zayn
Przyjaciel Salope. Ma 26 lata. Kocha jeść, a w szczególności kebaby. Lubi strzelać i jest trenerem MMA.

Leondre
Przyjaciel każdego. Ma 18 lat. Uwielbia Buldogi. Jest hakerem w gangu. Lubi oglądać filmy. Wysoki blondyn.

Lukas
Ma 19 lat i mieszka w LA, ale należy do gangu Adriana i zajmuje się przemytem broni i narkotyków. Trenuje boks, jest mocno umięśniony i wysoki.

Bob
Szef gangu Devils. Ma 27 lata. Nie ma dziewczyny. Kocha szkolić nowych ludzi. Wysoki i umięśniony.

~♥~

*

(Love) Normal Sister VS Bad SisterOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz