Selamın aleyküm. Bölümler düzenlenmiştir. IYİ okumalar.5.BÖLÜM: HIS ( CEHENNEM )
"Bak Erva sana her şeyi anlatacağım kardeşim ama benim sözümü kesmeyeceksin. "
"Tamam abla her şeyi ince ayrıntısına kadar anlatıcaksın ama "
"Ben geçen sene bir ara aşık olmuştum Ömer'e. Ve onun yanına kaç defa evliliğin konusunu açtım. Ama o hiçbir şey demedi. Sonra bir gün ona butun duygularımı anlatmak istedim ve bir mektup yazdım. Mektupta onu sevdiğimi onunla evlenmek istediğimi gelip beni ailemden istemesini söyledim. Ve mektubu cebime koyup amcamın evine gittim. Gittiğimde yengem Ömer'e evlilik konusunu açmıştı. Ömer yengeme'Annem sevdiğim bir kız var onunla evlenmek istiyorum ama şimdi değil'dedi. Bende Bunları duyduktan sonra mektubu Ömer'e vermekten vazgeçtim. Eve geldiğimde Cebime baktım mektup yoktu. Hatırlasana evin altını üstüne getirmiştim Bir kağıt arıyorum diye İşte aradığım Kağıt O mektuptu. Daha sonra yengemi aradım. Salonda bir mektup gördüğünü söyledi. Ömer'e vermiş onundur diye . Aslında böyle olması beni mutlu etmişti. artık Ömer benim duygularımı biliyordu. Ama ömer'den bir haber gelmedi. Doğru zamanı bekliyordur diye düşünmüştüm ama o mektubun sahibinin sen olduğunu sanmış olmalı. Bu yüzden yengeme Senin de onu sevdiğini söylemiş olmalı yani Ömer'in hiçbir suçu yok bütün suç benim bende nasıl böyle bir şey yaptım bilmiyorum ama maalesef böyle bir saçmalık yaptım."
Allah'ım sen bana yardım et İnşallah Erva fazla tepki vermez .Ona herşeyin geçmişte kaldığını ve benim artık onu sevmediğimi söylemem lazım onu buna ikna etmem gerekiyor yoksa gerçekleri herkese anlatır .Annemin ve dahası yengemin bunda n haberleri olmaması gerekir yoksa utancımdan yerin dibine girerim.ama en önemlisi Erva Ömer'i seviyorsa işte o zaman işler çok karışık içinden çıkılmaz bir hale gelecektir.
Erva'dan
Allah'ım Duyduklarım doğru mu ablam Ömer'i seviyor iyi Ama neden Bunu şimdiye kadar benden sakladı. Ben onun kardeşiyim benim bunu bilmeye hakkım var. Bunu bana anlatmış olsaydı başında kabul etmediğimi söylerdim.simdi ne yapacağım ablam Ömer'i seviyormuş ne yapacağım ben benim bunu anneme anlatmam lazım hem belki benim yerime ablamı Ömer'le evlendirirler o zaman bende kurtulmuş olurum.gerçi bu duyduklarımdan sonra zaten evlenemem ne olursa olsun ablamın sevdiği biriyle asla evlenemem asla iyi ama ya Ömer ablamla evlenmek istemezse acaba onunla kimsenin haberi olmadan konuşsam aslında o mektubun sahibinin ablam olduğunu söylesem ve ablamla evlenmesini istesem hayır hayır olmaz Ablam duyarsa çok kızar ve tabi en çok da annem peki ben ne yapacağım ablam için birşeyler yapmalıyım ama ne ablama çok kızgınım bunu bana daha önce anlatmadığı için belki o zaman elimden birşey gelirdi ama şimdi ne yapacağım .
"Abla ne diyorsun sen bunu bana neden şimdiye kadar söylemedin neden bunu benden sakladın . Ömer 'e gerçekleri söylemeliyiz.ve tâbi anne ve babama da söylemeliyiz"
"Hayır anne ve babama söyleyemeyiz bunu sakın .Ve tâbi en başta da Ömer'e çünkü Ömer seni seviyor beni sevseydi seni sevdiğini söylemezdi.hem her şey geçmişte kaldı biz bu güne bakalım .Ben artık Ömer'i sevmiyorum.ve senin bu kararı kalbinin sesini dinleyerek vermen gerekiyor ailem ve bir başkası için değil bak Erva sana bütün kalbimle yemin ederim ki herşey geçmişteydi şimdi onu sevmiyorum kimseye de birşey anlatmayacaksın bana söz ver Erva bu konu burda kapanacak tamam mı ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...