İhanetin nedeni olmaz ama mutlaka bir bedeli olur.
Anneme herşeyi soracaktım. Ben kimdim? Nereden, nasıl gelmiştim? Bunları bilmeliyim. Baba bildiğim adam beni çukura iten en büyük düşmanmış . Anneme soruları sıraya devam ettim."Anne biz önceden mı bu kadar zengindik " mustafa yılmaz bu kadar serveti yanlız başına kazanmış olamaz.
"Hayır oğlum seni evlat edinmeden 2,3 ay önce baban bu sirketi aldı .
Şirketi alacak kadar zengin değildik ama arkadaşlarından borç aldı sanırım ödediğini söyledi.""Ama sen neden şimdi bunları soruyorsun ki oğlum."
"Şey için anne hani oğullar babalarının ayaklarını takip eder ya bende onun için sordum."
"Haklısın oğlum de bence sen bunları babana sor o daha iyi bilir."
"Tamam"
Demek Mustafa amca haklı şirkete babamın. Mustafa Yılmaz babamın neyi var neyi yoksa üstüne almış .
Ama bende yusuf'sam bunu yanına bırakmam.
Ama ne yapacağım şimdi Ailem bir tarafta erva bir tarafta acaba Erva'nın da bu işte parmağı var mı ?.
Bunu öğrenmemenin bir tek yolu var.
1 HAFTA SONRA
Ervayı zorlayacak ,konuşmaya ikna edecek bir yol buldum.
Erva'yı alıp uçurum kenarına gittim . Arabayı durdurdum ve Erva'nın kolundan tuttum uçurumlar aramızda bir kaç adım bıraktım.
"N-neden getirdin beni buraya"
Çok korkuyordu adeta titriyordu ama bu daha iyi bakalım gerçekten denildiği kadar masum musun yoksa seninde mı bu işte bir parmağın var.
"Sonumu görmen için"
"O- o ne demek"
"Anlamadın mı " kollarımı açıp uçuruma baktım.
"Sen delirmişsin "
"Mutlu olsana ya bak sorunlarını bitiriyorum benden kurtulacaksın"
Uçurumla aramda 1 adımlık mesafe bıraktım.
Doğrusu ben bile çok korkuyordum rüzgar küvetli esiyor du her an düşebilirim ."Dur ne yapıyorsun sen Allah'ın aşkına..."
"Lütfen hadi gidelim burdan çok korkuyorum "
Ağlıyordu ama anlayamıyorum gerçekten ölsem mutlu olacak ama hala yaşamamı istiyor. Bu kız beni şaşırtmaktan başka bir şey bilmez miydi?.
"Bak sana yalvarıyorum kes Artık bu saçmalığı benim senden kurtulmak falan istediğim yok " keşke gerçek olsa söylediklerin. Ama yalan.
"Biliyorum senin amacın benim hayatımı mahvetmek ve bütün servetimi almak tamam istediğin oluyor işte rol yapmana gerek yok"
"Yeter artık yeter kes saçmalığı senin servetini falan istediğim yok herşeyin senin olsun senden hiçbir şey istemiyorum..."
" Yalan , hepsi oyu gözyaşları sahte Aslında sen para derdindesin neden saklıyorsun iki yüzlülük yapma ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spirituelles" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...