Kimi insan geçmişle geçememişi birbirine karıştırır.
Halbuki geçmiş iz bırakır, geçmemiş yaraNeden yazmıştı ki bunları Yani bu ona ne kazandıracak.
Aşk mektubuna benziyor bunu sevgilisine yazmış olmalı Ama isim kullanmamış Belki de duygularını yazmıştır sadece Evet öyle olsa gerek .Gerçekten böyle mi hissediyor Ama bana kendisi için para istediğini söylemişti Peki bu mektupla İkiler Neden bunu yalanlıyor Neler Oluyor .
Çok hüzünlü acı çekiyor peki neden pişman olduğunu söylemiyor, Neden şimdi boşanmıyor Neden iki ay beklemek zorunda of erva neler çeviriyorsun Sen öyle anlamak çok zor.
Sabah alarmın sesiyle Uyandım duşa girdim ve hemen aşağı indim ece kahvaltıyı hazırlamıştı.
Ama Hayır kahvaltı hazırlayan ece değildi Erva'ydı.
"Sen..."
"Günaydın"Nasıl yani ne olmuş Erva'ya dün geceki Halinden Eser Yok.
"İyi misin"
"Evet kötü mü olmam gerek"
"Olanları unuttun mu"
Gözlerim doldu tekrardan ama gülümsüyordu.
" Unutmadım ama her günümü yas tutarak geçirecek değilim değil mi"
"Ne kadar senin kocam olarak görmesemde Allah katında evliyiz O yüzden bazı Sorumluluklarım var Örneğin Kocama kahvaltı hazırlamak."
"Daha sonra iyi bir evlat olarak ailemi memnun etmek"
Söylediklerine Diyecek bir şey bulamadım ama aklıma tilkiler gelmeye başladı.
Böyle yaparak mutlu olacağını sanıyorsan yanılıyorsun ona yaklaştım ve kollarımı beline doladım .
elinde tabak vardı Hem böylece beni itemez kaşlarını çattı Ona dokunur dokunmaz.
" Benim de Sorumluluklarım var mesela her sabah karımı öperek uyandırmak."söylediklerimden sonra gözlerini kocaman açtı.
"Ama uyandın zaten Ama olsun Şimdi de olur"
Deyip alnına öpücük kondurdum elindeki tabak yere düştü . Çok şaşırmıştı sinirlendi ve ayağıma Serçe bastı.
"Uzak dur benden son uyarı"
"Yapma karıcığım demin sen söyledin sorumluluklar diye Ben de bunu sorumluluklar listeme ekledim Mecburen katlanacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...