13.BÖLÜM: KASIRGA

1K 83 26
                                    


Selamın aleyküm uhtiler.  Bölümler düzenlenmiştir. Iyi okumalar
.
13.BÖLÜM: KASIRGA

Sen kasırgalara dayanmışsın rüzgârla mı yıkılacaksın.
Başka çaren yok Yüreğim Dosta Düşmana Karşı ayakta kalacaksın.

Tanrı şeytanın  inini cennete saklamıştı, cehennem ise zaten onun  iniydi.
Mustafa yılmaz her iki taraftan kapatmıştı kapıları;  arafta kalmıştım...

Telefonum çaldı ,arayan annemdi olanları duymuş olmalı Tabi insanın Mustafa Yılmaz gibi şerefsiz bir babası olunca hiçbir şey saklı kalmıyor.

"Efendim anne"

"..."

"Durumu iyi bir kaç güne taburcu olur"

"..."

"Yok anne sen gelme ben geliyorum zaten Saat geç oldu Eve gelince konuşuruz."

"Tamam görüşürüz"

Yanılmamışım Mustafa Yılmaz anlatmış her şeyi anneme hem de abarlı bir şekilde.

Telefonun tekrar çaldığında bu sefer arayan Cansu' uydu kesin bu gece neden onlara katılmadığını soracaktır.

"Efendim aşkım"

"Yok ya benim biraz işlerim var da o yüzden gelemedim"

"Şimdi mi Hayır şimdi gelemem saat epey geç oldu ve çok yorgunum bugün Bensiz takılın Ben gelemem"

"Israr etme lütfen gelemem"

"Tamam görüşürüz İyi eğlenceler"

Her gün Mecburiyetten gittiğim sıkıcı  bara şükür ki bugün gitmiyorum.
Benim için yorucu bir gün olmuştu artık hayatım çok farklı bir noktada Hata Aklımın ucuna bile gelmeyecek bir noktadaydı hayatım.

Erva'dan

Ben ona yardım etmek istiyorum acısını anlamaya çalışıyorum ama o her fırsatı değerlendirip Beni üzmek istiyor üstelik Bunun nedeni bile belirsiz.

Babamın odasına girdiğimde Annem bana öfkeli bakışlarını yolladı boğazımda düğüm oluştuğu Yutkunamıyorum bile Gözlerim tekrar dolmuştu sessizliği bozan babam oldu.

"Erva kızım dikilme orada gel otur şuraya Seninle konuşmamız gereken bir konu var"

Bir Şey Demeden koltuğa oturdum ardından o daya Ömer girdi annemin Öfkesi Ömer'i gördükten sonra daha da artmıştı ve ben bunun ne anlama geldiğini biliyordum.

KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin