Tam meyve verecekken Dallarını kırdın umutlarımın
Oysa ben onları kurak Bir mevsimde Gözyaşlarımla beslemiştim.Ömer hızlıca ayrıldı yanımızdan .
"Yusuf neden böyle yaptın ki sadece konuşacaktık tamam kabul ediyorum davranışları yanlıştı ama böyle konuşmamalıydın."
"Böyle zorbalık yaparak mı konuşacaktı."
" sayende bunlara da alıştım ben artık canım yanmıyor."
Dedikten sonra hızlı adımlarla ayrıldım yanından salona geçip koltuğa oturdum .
Parmaklarımla oynayıp duruyordum.Yusuf tam karşıma oturdu konuşacakken ,öne atıldım ve konuştum ona çok kızmıştım.
"Ne konuşacaksın benimle "
"Sana parçalara ayrılmış ve parçalarını bir türlü birleştiremediğim yapboz hayatımı anlatacağım.
Senin bana yardım etmeni istiyorum.""Mustafa Bey senin baban ve Zehra abla senin annen zengin mutlu bir aileniz var Öyle değil mi karışık olan ne anlayamıyorum."
"Hayır Hiçbir şey göründüğü gibi değil benim babam Mustafa Yılmaz değil Kazım Yalçın ve annem Zehra değil Merve Annem ve babam birbirlerini severek evlenmişler 2 yıldır süren mutlu bir evlilikten sonra ben dünyaya geldim Babam zengindi ve annemi çok seviyordu.
Mustafa Yılmaz da babamın dostuydu ama annem babamla evlenince düşman oldu.
Ben 7 yaşındayken onları gözümün önünde öldürdü. Tabi bir de orada Mustafa amca da varmış babamın dostu bunları bana o anlattı zaten Ondan sonra Mustafa Yılmaz bütün parasını şirketini aldı babamın beni de kimsesizler yurduna vermiş.
2 ,3 ay sonra Zehra annem beni evlat edinmiş Mustafa Yılmaz'ın haberi vardı ama ben olduğumu bilmiyordu öğrendiği zaman kızmış ilkin ama sonra Sevilmiş Çünkü amacı beni de kullanmaktı."
İkimiz de çok ağlıyordum Onu ilk gördüğümde acılarının olduğunu söylemiştim ama bu kadarını ben bile beklemiyordum.
Ailesinin katiline yıllarca Baba demiş Ne kadar acı."İşte o yüzden sana böyle davranırdım senin de Mustafa Yılmaz la işbirliği yapıp beni üzmek istediğini düşündüm"
"Özür dilerim Benim de seninle öyle konuşma olmam gerekirdi bunları sana yaşatan adama baba demek senin çok güçlü olduğunu gösterir o yüzden neden benden yardım istediğini anlayamıyorum"
"Mustafa Yılmaz'dan intikam almak istiyorum"
"İntikam mı nasıl"
"Varını yoğunu almak ve soyadını lekelemek"
"Mustafa Yılmaz için soyadı her şeyden daha öncedir paradan bile Hem sana neden para verdi senin susman Benim üzülmem ve soyadına leke gelmemesi için sonuçta aynı soyadı taşıyoruz"
"Peki benim ne yapmamı istiyorsun"
"Senden desteğini ve İntikam alabilmem için bilmiyormuşum gibi davranmani"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Espiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...