Selamın aleyküm. Bölümler düzenlenmiştir. Iyi okumalar.2.BÖLÜM: LA TAHZEN
Bir ses yankılandı kulaklarımda
La tahzen İnellahe meanna...
Ve o an anladım ,sen benim imtihanımdın.
Ne diye evlenirdi insan? Hangi sebeple? Mutluluk mu? Huzur mu? Belkide aşk? Asla sahip olamazdım ben bunlara. Masalı bir yabancının dudaklarından dinleyip, onun dudaklarından son bulacaktım. Ben Yapamazdım.
Rabbim yalvarırım afet beni onunla evlenirsem ölmekten bile daha beter olacakmış gibi hissediyorum. Tek bir çarem var ölüm ailem bile arkamda değil Çok yalnızım ben böyle yaşayamam ki rabbim Lütfen affet sana geliyorum.
Hiçbir şey demeden annenin yanından kalktım. Annem arkadan bana Seslendi
"Erva kızım çok üzüldün yıprandın İstersen bir duş al kızım kendini daha iyi hissedersin hadi üzme beni annemem ."
Arkama bile bakmadan yürüdüm ve banyonun önünde durdum kapıyı açtım ve içeri girdim. Tam köşede kapının önünde 1 su bardağı vardı Rabbim Affet başka çarem yok nefes alamıyorum zaten canım çok yanıyor ağladığım için yanaklarım çok yanıyordu. Ben onunla evlenmem bunu yapmak zorundayım çok günah biliyorum ama aklımı değil kalbimi dinleyeceğim ve kalbimde onunla evlenmek istemediğini söylüyor hem zaten duygularımız kalbi seçmezmi benimde duygularım kalbimden yana ama kalbim bunda da bir hayır vardır diyor Bir yandan da bunun başka çaresi yok diyor. Ama ben kararımı verdim bunu yapmak zorundayım.
"Hadi Erva Sen yaparsın korkma bunu yapacak cesaret var sende Sen cesur bir kızsın"
Bardağı aldım ve banyoya girdim. Bardağı yere attım bardak kırıldı. Birkaç dakika ayakta bekledim. Yapabilecek miydim Neden olmasın onlar benim kalbim böyle bir cam parçası gibi kırabildilerse Ben de rahatlıkla yapabilirim. Sadece biraz acıyacak o kadar hadi Erva Sen yaparsın korkma .
Eğilip bir cam parçasını elime aldım. Evet bunu yapacaktım bileğimi kesecektim.
Son defa Kapıyı açıp anneme baktım o da ağlıyordu mutfakta o da istemiyordu ama çaresiz Affet Beni annem sana yaşatacağım acı için Hakkını helal et annem.Ve Birkaç adım geriye doğru gittim ve cam parçasının bileğime doğru uzattım. kelime-i şehadet getirdim. Tam bileğimi kesiyordum ki bir el hızlıca cam parçasını elimden çekti .
"Ne yaptığımı sanıyorsun sen Delirdin mi Allah'ın verdiği canı nasıl almaya kalkarsın. Sence tek çare bu mu anlamıyorum ya nasıl böyle bir şey yapabilirsin. Seni ilk ve son kez uyarıyorum Sakın bir daha böyle bir delilik yapmayı kalkma. Ben de Güya buraya senle konuşmaya gelmiştim. Ama sen konuşacak bir şey Bırakmayacakmışsın ."
Karşımda konuşan kimdi Yoksa bu o mu Evet kesinlikle bu o . konuşurken hiç yüzüme bakmıyordu neden çok tuhaf davranıyordu. Ama geldiği iyi oldu Hepsi senin yüzünden oldu zaten. Sen doğmamış olsaydın böyle bir sorun da olmayacaktı. Allah'ım afet ne saçmalıyorum ben .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Espiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...