Sen kasırgalara dayanmışsın rüzgârla mı yıkılacaksın.
Başka çaren yok Yüreğim Dosta Düşmana Karşı ayakta kalacaksın !!!Arkadaşlar medyaya müzik yükledim dinleyebilirsiniz
Kapıyı çaldım ama açan olmadı evde değiller miydi yoksa telefonunu çaldım.
"Karıcım Evin önündeyim Kapıyı çalıyorum ama açan yok şimdi neredeysen ne yapıyorsan hemen eve geliyorsun tamam mı"
"Neden geldin ki hem Numaramı nereden buldun..."
"Of karıcım ya bu kadar saf olmak zorunda mısın Daha beni tanımamışsın istemem yeterli Neyse boşver bunları çabuk gel"
Kapı açıldı telefonu hemen kapattım Ahmet amca açmıştı kapıyı.
"Biraz konuşabilir miyiz efendim"
"Tabii buyrun" içeri geçtiğim gibi konuya girdim.
Kapı çaldı Erva gelmiş olmalıydı kapıyı ben açtım.
"Nihayet karıcığım misafirhanene Döne bildin."
"Senin burada ne işin var ya hem içeri nasıl girdin ? babama bir şey yapmadın değil mi" kocaman açılan gözleriyle bana bakıyordu.
Tam içeri geçecekken kolundan tuttum ve her zamanki gibi kolunu hemen çekti.
"Çabuk hazırlan gidiyoruz" dedim ciddi bir sesle.
"N- n nereye"
"Sürpriz"
Göz kırpıp Sevgili babacığımın yanına gittim ama o benden önce davrandı. Ahmet amca'nın yanına yaklaşırken Ahmet amca oturduğu yerden zorlukla kalktı ve eliyle dur işareti yaptı onu yeterli kadar öfkelendirmiştim bundan sonrasına karışmama gerek yok.
"Baba"
"Sus tek kelime daha etme Benim senin gibi bir kızım yok Olamaz senden utanç duyuyorum benim senin gibi bir kızım yok artık şimdi defolun evimden"
"B-BABA sen ne diyorsun..." ağlıyordu ...
"Duydun işte ben bundan sonra Erva diye birini tanımıyorum şimdi git gözüm görmesin seni"
"Baba Yusuf ne dedi sana inanma ona Baba ben sana her şeyi anlatacağım."
Ahmet Amca sinirlerine hakim olamadı sert bir tokat attı.
"Neyi anlatacaksın! Elin Adamıyla Nasıl yattığını mı?yoksa nasıl gizlice evlendiğini
mi""Ne" elini yanağından çekip bakışlarını bana devirdi.
Erva bana ne demek bu derecesine bakıyordu.
ağlıyor yine fazla mı Tepki yarattı Ne! ee ona demiştim çok pişman olacaksın diye beni dinlemedi bakalım bundan sonra aynısını yapabilecek mi.
"Ne mi ?anlamadın mı! Tamam anlatayım"
Ahmet Amca ikimizin kollarında tuttuğu gibi kapı dışarı etti. şaşırmadım söylediklerimden sonra gayet normaldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...