Bu sen değilsin ey sevgili
Her zaman özlediğim
Gözlerimin aradığı
Kalbimin atış sebebi
Bu sen değilsin ey sevgili.Geçmiş daima iz bırakırdı. Bazen yara bazen de yararlı şeyler. Hep seninle gölge gibi gezer işte. Ama olsun, ona istediğini vereceğim m
Artık beni hatırlamayacak. gerçekten beni sana hatırlatacak olan herşeyi yok edeceğim.
Kapıyı çaldım ama açan olmadı tekrar çaldım .Ece açtı beni görünce yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Abla hoşgeldin"
"Hoşbuldum Ece, nasılsın kardeşim"
"Ben iyiyim de abla sen nerdesin kaç gündür"
"Ben gelmeyeceğim artık Ece "
"Ama abla siz evlisininiz ve..."
"Boşandık ece "
"Ama abla nasıl olur..."
"Ece lütfen şimdi birşey sorma daha sonra anlatırım ."
"Neyse abla kapıda kaldın geç içeri Yusuf Beyde..."
"Ece lütfen eşyalarımı alıp çıkacağım bana onu anma"
"Tamam abla nasıl istersen"
Merdivenlerden yukarı çıktım odamdan eşyalarımı alıp hemen uzaklaşacaktım burdan.
Kapı çaldı Ece kapıyı açmak için gitti ardından duyduğum sesle bütün bedenim hisizleşti.
"Daha neler aşkım ya" ama bu Yusuf'un sesi arkamı döndüm ve gördüğüm manzara beni şoke etti.
"Evet öyle benden ayrılmak istediğini söyledin ama hayır olmaz haaaaa"
Gözlerimdeki yaşlar usulca aktı. Yusuf ve cansu ellerinde içki şişesi sarmaş dolaştılar.
Koşarak odaya girdim ." Hayır bu Yusuf olamaz sen yu- suf olamazsın ha-yır"
Hıçkırıklara boğuldum nefesim kesiliyor.
"Benim tanıdığım yusuf sertti ama ama böylesine unutkan pislik değildi ha-yır değildi n-nasıl yaparsın yaa nasıl"
"Tamam Erva sakin ol ve hemen uzaklaş burdan " kapının arkasına Dizlerimin üstüne çökmüştüm Kalkım ve eşyalarımı hızlıca bavula yerleştirdim.
Bavulumu elime aldım ve odadan çıktım.
Merdivenlerden hızlıca inerken omzuma konulan elle irkildim."Ece... korkuttun beni "
"Özür dilerim abla korkutmak istememiştim."
"Neyse boşver noldu "
"Gideceğini söyledin mi"
"Beni hatırlamayan birine gideceğimi söylemek ölü bir cesede gitme kal der gibi olur "
"Neyse ya benim hemen gitmem gerek Allah'a emanet ol kardeşim"
"Tamam abla sen en iyisini bilirsin .
Allah'a emanet ol"Merdivenlerden alt kata indiğimde sesleri doldu kulağıma ."aşkım biraz daha yaaa"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...