9. BÖLÜM: TOKAT

1.4K 104 25
                                    

selamın aleyküm arkadaşlar.  Bölümler düzenlenmiştir. IYİ okumalar.
9. BÖLÜM: TOKAT

Sen kokan Yollar bana acı verirken
Bir yandan verdiği huzuru hiçbir şeye değişmem.
Kader Kızılkaya.

Mevsimler kışın  soğukluğunu hissetmekten  alı koymuyordu bedenimi. Ruhum kışın  zemherisini bahşediyordu ruhuma...

Kalbim ... güneşe susadı...

Sabır gerekti. Gitmek için  Tam bir adım atıyordum ki Mustafa amcanın söyledikleri kulaklarımda yankılanma ya başladı.
Hayır hayır benim sinirlerime hakim olmam lazım annem için babam için bunlara dayanamam lazım.

"Baba bir anda önüme çıktı göremedim.Böyle olmasını bende istemezdim inan bana ben..."

Bu kadar ileri gitmeyecektin  Mustafa Yılmaz.
Bana tokat atmanın bedelini çok ağır ödeteceğim.
Artık senin karşında kölen yok bunu senin O taş kafanı sokacağım Ama biraz sabır . Sanma Suskunluğum zayıflığımdandır aksine öfkesine sahip çıkabilendir güçlü olan
Bugün bir kez daha zavallının teki olduğunu kanıtladın.
Oysa bu kadar plan yapan birinin zekice davranması gerekirdi .
Ama inanıyorum ki bu öfkenin de arkasında bir şeytanlık gizlidir.
Yüzümün çevirip sana bakamıyorum Ama sanma utancımdan aksine edebimden.
Senin gibi şeytan birinin yüzünü görmek istemiyorum.
Senden iğreniyorum seni gördükçe midem bulanıyor.
Nasılda aptalmışım bu kadar sene senin kölen oldum.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen göremedim diyorsun Kör müsün sen Senin amacın bizim Millete rezil etmek mi Bu mu zaten Şimdiye kadar hep onurlandırdı ya bir rezil etmediğin kalmıştı Onu da yaptım Bravo sana benim oğlum olduğun için Senden utanıyorum.
Şimdiye kadar her hatanı affettim seni adam edebilmek için gecemi gündüzüme kattım bu mu karşılık."

Ya evet benim hayatımı mahvetmek için geçeni gündüzüne katın .
Neden benim hayatımı böyle mahvettin Neden bana bu kötülüğü yaptın.
Annemi babamı  aldığın yetmedimi.
Böyle yaparak ne geçecek eline bilmiyorum ama bildiğim tek şey İntikamın gözünü kör ettiği​ .
Sen zavallının tekisin babamı hep Kıskanıyordun.
annem seni seçmek yerine babamı seçmesi Senin zorun gidiyordu.

KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin