Büyük seven kalbin acısı küçük olmaz...
Arkadaşlar medyaya müzik ekledim kesinlikle dinlemelisiniz İyi okumalar
Etrafıma baktım ve Yerde bulduğum taşı elime aldım.
"Geriye sadece bir canım kaldı Her şeyimi alacaktın değil mi bak etrafına hiçbir şey kalmadı Bir Tek Canım kaldı onuda al sen de rahat edersin ben de hadi öldür beni hadi onuda al hadisene"
"İşte orada yanılıyorsunuz Küçük Hanım Bunu ben değil sen yapacaksın. Yapacaklarıma dayanamayacaksın artık."
Dediklerinden sonra Rüyam geldi aklıma her şey gözümün önünde canlandı.
Canıma kıyışım ben rüyada bile olsa canına kıymıştım öyle bir hata yapmıştım.Ve o bana gerçekten öyle bir şey yapacağını söylüyor yapar mıyım gerçekten Allah'ın verdiği canı almaya kalkar mıyım emanete ihanet eder miyim.
Ayaklarım geri geri gitmeye başladı ve elimdeki taş ellerimin arasından kaydı ve Dizlerimin üstüne çöktüm.
"Hayır hayır ben öyle bir şey yapmam yapamam Yapamam olmaz Hayır yapmam..."
"Erva Erva kendine Gel Tamam şaka yaptım Ben sadece sen öyle bir şey yapmazsın Erva Hadi kendine gel lütfen..."
"Hayır bırak beni yaparım Ben yaparım Yaparım Allah'ın verdiği cana kıyarım, emanete ihanet ederim, Ederim değil mi?"
"Hayır Erva hayır Lütfen kendine gel korkutuyorsun beni"
"Ben buyum işte iyi bir kul olamadım iyi bir evlat olamadım Ben ben.... Gördün değil mi annem bana dilenci dedi dedi değil mi duymadın mı peki herkesi bana nasılsın tiksinti içinde baktığım görmedin mi hı"
"Erva Lütfen kendine gel yik öyle bir şey sana öyle gelmiş herkes seni çok seviyor Sadece biraz Kırıldılar o kadar ama af edecekler. Hadi Erva, her şey yoluna girecek"
Omuzlarımdan tutup kaldırdı beni"Her şey geçecek değil mi"
Yusuf 'Tan
"Ervaaa Erva aç gözlerini yardım edin... Çıksananıza lan dışarı Erva aç gözlerini..."
"Bağırıyordum Ama kimse duymuyor gibiydi diyorlardı ama neden yardımı gelmiyorlardı bilmiyorum Kapı açıldı annesiydi.
"Erva kızıım"
Neden durmuştu neden yardım bitmiyordu geri, geri gitmeye başladı ağlıyordu ve gözlerini erva,'ya dikmişti tekrardan koşarak içeri girdiğini nasıl yani yardım etmeyecek miydi nasıl bir annedir Ya kızı ne halde Onlar hala öyle bir kızımız yok diyorlar.
"Bu s**** yusuf Zaten morali bozuktu iyi değildir bir de senin bu söylediklerin... bazen Gerçekten ne dediğini bilmiyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spirituale" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...