4.BÖLÜM: KARIŞIKLIK

2.4K 167 24
                                    

SELAMIN aleyküm.  Bölümler düzenlenmiştir. Iyi okumalar canlar.

4.BÖLÜM: KARIŞIKLIK

Diyorum ki yar! Ellerimi tutan ellerin cennete götüren rehberim olsun.

Ben uyutulmak isteniyordum hemde ayakta. Ama rüyalar uğrayacaktı bana sonra , yine onu görecektim mesela. Ama gidecekti, rüya bitecekti sonuçta.

Uyumalı mıydım? Herşeye rağmen, gideceğini bildiğim halde gözlerimi yummalı mıyım?.

"bak kızım yengen Aslında beni şey için çağırmıştı. Bu akşam seni istemeye gelecekler. Ama senin şimdi kararını bana söylemen gerekiyor Ömer'le evlenmek istiyor musun? Bak kızım seni hiçbir şekilde zorlamayacağız bu senin kararın Ama şunu da unutma Ben de baban da istiyoruz. Yani biz senin Ömer'le mutlu olacağını düşünüyoruz. Bak kızım biz senin Annenin ve babanız senin iyiliğini istiyoruz. Ne diyorsun kızım"

Af Allah'ım Hayır korktuğum şey başıma geldi. Ben Ömer'le evlenemem ya Bir kere onu kardeş olarak görüyorum. Onu hiç öyle düşünmemiştim. Ama hayır dersem Annemle babam çok üzülecekler Bunu biliyorum. Anneme onu kardeşim olarak görüyorum desem de annem beni anlamaz. Allahım ne yapacağım ben yle nasıl bir çıkmazın içine giriyorum ben böyle her şey üst üste geldi.
Ne cevap vereceğim ben şimdi anneme .

"Şey anne aslında ben biraz düşünmek istiyorum kararımdan sonra versem olur mu"

Annemi kırmak istemiyordum. Ama ben evlenmek de istemiyorum. Ailem çok mutlu hayır dersem çok üzülecekler. O yüzden ailemin mutluluğu için kabul etmek zorundayım. Peki ya benim mutluluğum ne olacak Ben hep birileri mutluluğumu düşünürken Başkaları ne zaman benim mutluluğumu düşünecek. Ben kendimi mutluluğumu düşünmezken başkaları neden düşünsün ki. Ama ailem mutlu olduğu zaman ben de mutlu olurum Peki onlar mutlu diye ben de mutlu olabilecek miyim?
Neden yine bütün duygularım birbirine karıştı. Kalbin bir şey diyor aklıma bir şey diyor peki Ben hangisini dinleyeceğim bu durumda daha doğrusu şöyle demek gerekir. Mantık evliliğimi kalp evliliğimi. Galiba konu evlilik olunca kalbi seçmek gerekir. Ama Kalbim ailemin üzülmesine dayanamaz ki .
Karışık düşüncelerimi bir kenara bırakıp annemin söylediğine kulak verdim.

KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin