Selâmın aleyküm. Yeni bölüm geldi. Iyi okumalar
15. BÖLÜM: İŞİN BAŞIYMIŞ ACI
Hani kendini bir uçurumun kenarında bulursun; tam intihar etmek üzeresin, işte o zaman bir kramp girer kalbine ve sen ağlarsın. Yaşadıklarına, yaşayamadıklarına. Ama dersin... Bunu bana onlar yaptı.Sen istemezsin ki gitmeyi, onlar iter seni oraya. Oysa o senin kırgınlığın . Arkanda duruyorlar. Duyguların senin cennetin de olur cehennemin de.
Seçim senindi...
Peki ben ne yapmalıydım? Kuş gibi kanat çırpıp nefesimi kesmek mi? Hayır acılara inat yaşamak benim yüreğimin yazısı. Ama dert geçecekti elbet. Sonunda ölüm vardı... Belki de iki adım ötede .
Bir de bu mektup çıktı Ömer o mektubun bana ait olmadığını bilmeli ama söyleyemem ablama söylemeyeceğime dair söz verdim. Rabbim yardım et. Rüzgarlar içimi ürpertiyor.
Rabbim Lütfen bana akıl fikir ver ne yapacağım ben .
Yusuf'un bana söyledikleri kulağında yankılanıp duruyor pişman olacaksın dediyse bir şeyler yapacaktır.İnşallah korktuğum başıma gelmez babama anlatmaz .
Bunlar da geçecek değil mi Her şey gibi bunlar da geçecek.
Bende birgün mutluluğu bulacağım değil mi?."Sen hep ne dersin Erva mutlu olabilmek için önce acı çekmek gerekir . Acı çekmeden mutluluk mu olurmuş"
Hatırla bak bunları sen söylerdin .Ama ben bunları rüyamda gördüğün kişi için kullanırdım o gelmeden önce Acılar gelecekti ve acılara sabredip İmtihanı geçecektim daha sonra onunla mutlu olacaktık.
acılar geldi ama bu sefer Acılar onu bana getirmek yerine rüzgarla savuruyor O gelmeyecek diyorum ama olmuyor kendimi kandıramıyorum kalbime söz geçiremiyorum.
Neden Ben şimdi onu düşünüyorum Bilmiyorum unutamıyorum sadece bir rüya olduğu halde onu unutamıyorum.
Banka oturdum ve daha çok ağlamaya başladım bu gözyaşlarının sebebi Kalpteki yangını söndürmek mi yoksa haykırarak acım var demek istemesi midir? Kalp acı çekerken gözyaşları hemen imdada yetişememiş .
ama onun sayesinde biten umutlarım yeniden yeşerdi.
Biliyorum umudu olmayan insan şeytanla dost olmuştur ama elimde değil di yaşayan bir ölüden farksızdım.
şimdi ise En azından kendime bu da geçer her şeyi bir bir de geçer diye teselli etmeye çalışıyorum.Ama bu sefer gerçekten geçeceğine inanıyorum belki sadece 2 ay sürecekti acı Ama daha sonra yerini mutluluğa bırakacaktı.
Rabbim bilir sabredip geleceğiz.Yusuf Tan
Anneme her şeyi anlatmıştım Erva dışında onunla evlendiğimi bilmiyor Mustafa Yılmaz söylememi istemedi bunu da ölçüp tartıp öyle söylemiştir.
Ama ben onun kurduğu bütün planları yıkayacağım hem de en kısa süre içinde.
Sabah olmuştu saatte epey geç olmuştu Neden kimse beni uyandırmamıştı.
Giyinip hemen aşağı indim Annem kahvaltı hazırlamıştı ve Mustafa Yılmaz da elinde gazetesi ile baş köşeye oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...