25. BÖLÜM:HAFIZA KAYBI

927 72 48
                                    

Sabret ,Yarınlar dünleri unutturacak.

" Ama b-b bu canlı bomba "Erva'ya baktığımda bakışları yerdeydi bana hiç bakmıyordu.

Konuştuklarımızı duymuş olmalı ama Ama önce bu canlı bombayı Haletmeliyim sonra her şeyi yoluna koyacağım.

Erva gözlerimin içine Öyle bir baktı ki o an kendimden nefret ettim. İğrenç bir insandım...

"Bana yardım et demedim sana neden geldin ?hani sen benden nefret ediyordun ,neden burdasın hadi git."

"Erva özür dilerim"  dedim pişmanlık barındıran bir ses tonuyla.

"Ama artık ben sana inanıyorum. Lütfen sen de bana inan her şey düzelecek."ayaklarındaki ipi açma çalışıyordum. Ama Erva bunu engelliyordu. Haklıydı. 

Ama ne yapabilirim ki! Ben buyum. Ona bunları yaşatmak istemezdim, belkide başka bir yerde bambaşka bir şekilde  karşıma  çıkmalıydı.

"Bırak ve Git. Her zamanki gibi ,sen buraya beni kurtarmak için gelmedin giiit..." öyle  bir bağırdı  ki, kalbime hançer  saplandı sandım.

"Sus artık, kurtulacağız... Ya da birlikte öleceğiz."Erva nın ayaklarındaki ipi açtım ama erva hiç susmuyordu haklı olaraktan hep konuşuyordu.

Ellerini de açtım bombanın yanlızca 33 saniyesi kalmıştı sandalyeye bağlanmıştı .
Odanın içinde büyük  bir pencere vardı.

Eğer biz çıkarsak uzaklaşamayız o yüzden saldalyeyi aldım ve pencereye doğru koştum erva hala çok ağlıyordu var gücümle ve titrek elerimle pencereden atım ama fazla geçmeden patladı Serçe zemine çarptım sonrası karanlık.

...
Gül neden kırmızıdır?

Al , al..

Ama çok güzel görünür.  Belki de o Al, kandı. Tanrı bunu bize bir örnek  olarak verdi. ama biz anlamadık.  Ve kaybettik.

Gül  güzeldi ama dikeni vardı.  Seni seviyorum... dikenli gülüm.

Ama ben Eski ben değilim...

Gözlerimi açtığımda  sadece beyaz bir şey görüyordum. gözlerimi zorlukla açık tutuyordum.
Bakışlarımı indirdiğimde ise Beyaz şeyin tavan olduğunu anladım.

Burası neresi? Ben nasıl gelmedim buraya? kapı açıldı ve annem girdi içeri.

"Şükürler olsun oğlum uyanmışsın, Nasıl hissediyorsun kendini"

"Sadece biraz başım ağrıyor anne"

" Ne oldu bana anne ,neden buradayım."

"Nasıl yani hatırlamıyor musun yoksa? n- nasıl"annemin gözyaşları yanaklarından aşağı süzülüyordu çok ağladığı belliydi çünkü başörtüsünü ıslanmıştı.

Odaya Doktor girdi.  iyi ama neden Doktor geldi? neden ki sadece biraz başım ağrıyordu.

"Doktor bey oğlum olanları hatırlamıyor Nasıl olur bu..."

KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin