Selamın aleyküm. Bölümler düzenlenmiştir. Iyi okumalar canlar.
6.BÖLÜM : MASALIMIN KÜÇÜK PRENSI
Bir kız doğduğunda ailesine bereket getirir,
Bir kız evlendiğinde eşinin imanının yarısını tamamlar,
Bir kız anne olduğunda cennet ayakları altına serilir.Karanlık düşünceler kapana kısılmıştı. Duygular artık mezarın içine gizlenmişti, herşey devam edecekti elbet. Gidenin ardından ölümle gidilmezdi.
Giden gider ve gittiği gün biterdi...
"oğlum dur yavaş yürü düşeceksin ."
Bu gün tam 2 yıl oldu gideli koca iki yıl zaman çok çabuk geçiyor . Neyse giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir zaten . Gidenin ardından yas tutmak bir müslümana yakışmazdı.
"Şimdi bugün çektiğim fotoğraflara bir bakayım .
Hı bu güzel olmuş kalsın' ay oğlum ne tatlı çıkmışsın sen 'çok güzel kesinlikle kalsın.
Ama benim müzik 'te açmam gerekiyor müzik 'siz olurmu hiç hayır ama aj phir tum pe bu en sevdiğim onu yolda dinlerim üzgünüm ama Olmaz .Arnav kuşi sab mera tu olmaz sen de çok iyisin tera hi baas hona cahu sen de değil ya yara dil dara bu olabilir Tamam kabul sende güzelsin ama diğerleri kadar değil tamam şimdi resimlere bakalım .A araba çarpar oğlum gel buraya ..."
Araba sessinin geldiği yöne doğru baktım ama araba değildi motosikleti.
Iste buna inanmamı beklemeyin. Ruhu kaybeden bir beden yine gülümsemezdi değil mi? Belkide görünmezdi... saçmalıktı.
Bana gidenlerin dönüşlerinin olmadığını söylemişlerdi... Giden gelmez demişlerdi . Gelmeyecekti hani. Gelmişti!..
Allah ım o bunca zamandır neredeydi ve neden şimdi gittiği yerden geri döndü . Nereye gittiğini bile bilmiyorum ve burda olduğumuzu nerden biliyordu onu yeni unutacakken neden geldi? hayatımızda onsuz yeni bir sayfa açmışken neden yine kabuk bağlayan yaraları açıyor gittiği gün herşeyi bitirip gitmişken... neden geldi ki?"S-sen"
"Evet ben "
"Senin burda ne işin var? " kaşlarım çatık oldu. Kendime gelemiyordum.
"Oğlum gel babaya gel, baba seni çok özledi . sende özledin mi babayı? "
"Gel bakalım babaya gidiyoruz." Hisizlesen aklım acı ile yerine oturdu.
Ne Yaptığını sanıyor oğlumu nereye götürecek onu hiç bir yere götüremez, buna izin vermem .
"Sen gidebilirsin ama oğlumu götürmene izin vermem ,asla "
"Ne ne diyorsun sen oğlumla dedesinin evine gidiyoruz izin mi istemeliyiz yoksa ."
"H-hayır " hayır mı? Aptalım. Oraya gitmeye hakkı yok ki.
"Tamam istersen sende arkaya binebilirsin .Daha çok var hadi bin merak da etme düşmezsin ama sıkıca tutunmalısın ."
"Hayır ben binmiyorum sen gidebilirsin ben yürürüm .Beni düşünme" onu düşünmeyeceğim. Beni düşünüyor gibi oyun oynamasından nefret ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spirituale" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...