Sevda...
Çok güzel bir duyguydu...
Evet sevda herşeydi, ama bunu yaşayamamak büyük kayıptı.
Hayatımda bunun bir yeri olmayacaktı.
Bu adam! Kapalı kalbe sahipti, sevmez ve sevmeme de izin vermiyordu.
Sevda mı? Unuttum onu...
" Yaaa Kocacığım, NE!"fısıldayarak konuşmaya başladı. Bu haline gülümsedim.
"Ya Hani kimseye söylemek yoktu".
"Karıcığım değil iki ay ömür boyu Kimse Ayıramaz Bizi"erva Söylediklerime çok sinirlendi sinirini karnımdan çıkardı elini yumruk yapıp karnıma vurdu daha sonra Mutfağa gitti.
"Canım karım ya nasıl da utandı hemen"
Yılmaz'a baktım bize doğru bakıyordu ona baktığım da göz göze geldik hemen bakışlarını indirdi dosyalarla ilgileniyormuş gibi yaptı.
Vay be Yusuf ne kadar da zekisin oyun diye buna denir Bravo sana.
Erva 'nın peşinden mutfağa gittim."erva neden Hemen kaçtın"
"Amacın ne senin hani belli etmeyecektin neden bildiğini söyledin ne yapacağım ben şimdi"
"Yılmaz'a gerçekten evli olduğumuzu söyleyeceğim.
İki aydan falan bahsetmeyeceğim.""Hadi sen bana güvenmiyor musun Hani sonuna kadar benimleydin. Bana destek olup yardım edecektin.
Tamam rahmetli annemin babamın intikamını Ben yalnız alırım."
"Yok,tamam" bu kadın salak mıydı? Masum olamaz.
"Tamam ben salona geçiyorum o zaman".
"Baba Parti hazırlıkları tamam da geleceklerin listesi yapmadık."
"Ben yaptım"
"Tamam ben şimdiden aramaya başlasam iyi olur."
Babam listeyi verdi rasmen tüm dünyayı davet etmiş bu ne ya 3 sayfa dolu oha listenin en başında da Cansu'nun ismi var.
"Baba Cansu'yu da mı davet edeceksin."
"Evet oğlum o da şirketimizin çalışanı ve babası çok yakın dostumdur davet etmezsem ayıp olur".
"Tamam sen nasıl istersen" Mustafa Yılmaz Cansu'yu beni sinir etmesi için davet etiğini biliyorum Ama göreceklerinize inanamayacaksınız.
Bulduğum her fırsatta erva'yla yakınlaşıyordum sırf babam birbirimize aşık olduğumuzu düşünsün diye.
Akşam olmuştu davetliler gelmişti Cansu'da koluna zübbenin birini takmıştı beni kıskandırmaya çalışıyordu ama ben hiç oralı bile değildim. Zavallı onu hala sevdiğimi düşünüyor beni tekrar ağına düşebileceğini ama çok yanılıyor.
Erva hala gelmemişti odasına gittim aynanın karşısına son dokunuşları yapıyorum hiç Aşağıdakiler gibi süs köpü olan makyajı kullanmamıştı ama Parti'nin en güzel kızı olmuştu.
Gözlerimi alamıyordum ."Yusuf sen neden geldin ben geliyordum yoksa çok mu geç kaldım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Spiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...