11.BÖLÜM : KARIMIN SEVGİLİSİ

1.2K 87 16
                                    

Selamın aleyküm.  Bölümler düzenlenmiştir. Iyi okumalar.

11. BÖLÜM: KARIMIN SEVGILISI

Nefreti doğuran aşktır.
Aşka gebe olansa nefrettir.

Belki bir sis bulutu gibiydi üzerimize yığılan acılar, üşütecek , karartacak gözleri ve daha sonra da esenlik verecekti kalplerimize. İçinde neler taşıdığını  bilmiyorduk,  belki yağmur belkide şimşekler. Ya bize can verecekti ya da bizi canımızdan edecekti…

Allah'ım ne oldu neden burdayım ben hatırla Erva evet ben bayılmıştım .
Benim hemen annemin yanına gitmem gerek yataktan doğruldum kapı açıldı annem gülümsüyordu .
"Kızım uyandın mı şükürler olsun Rabbime bizi çok korkuttun kızım doktor üzüntüden bayıldığını söyledi neden bu kadar üzülüyorsun babanın ameliyatı iyi geçti normal odaya aldılar durumu iyiye gidiyor sayende birkaç güne taburcu olacak inşallah .
Ama Erva kızım sen parayı nereden buldun."

Allah'ım ne diyeceğim ben anneme gerçekleri söyleyemem peki ne diyeceğim.

"Sevgili karımda uyanmış  "

Allah'ım ne söylediğinin farkında değil ya ben söylemeden kimse söylemeyecekti peki neden sözünü tuttmuyor yalandan söz verdi Allah'ım kalbim Kalbim duracak gibi .
Hayır Erva hayır ağlama yeter lütfen sakin ol.

"Ya neden yapıyorsun bunu bana hani bana söz vermiştiniz .
Amacın ne ya senin bana neden bu kötülüğü yapıyorsun neden "

"Erva ne diyor bu adam kızım ne demek karım seni dinliyorum neler oluyor burda "

"Anne  "

"Söyledikleri yalan değil mi Erva "

"söyledikleri doğru anne ama"

Allah'ım annem bana çok öfkeli bana tokat attı ilk defa bana tokat attı tamam bu onu sakinlestirecekse, rahatlatıcaksa  yapsın bana tokat da atsın ama lütfen Rabbim bana sırt çevirmesin .

"Sen benim kızım olamazsın senden bu kadarını beklemezdim hiç mi düşünmedin bizi.
aileni ne duruma soktuğunun farkında mısın
Yazıklar olsun sana nasıl bir evlat yetiştirmişim ben böyle.
Ama artık benim böyle bir kızım Yok sakın bir daha çıkma karşıma baban bunları öğrenirse senin ona çarpan kişiyle evlendiğini duyarsa hiç iyi şeyler olmaz senin gibi bir evladı olduğu için utanç duyar.
Al karını ve gidin buradan."

Annem ağlıyordu ve benim gibi bir evlatları olduğu için utanç duyduğunu söyledi .
Ağlıyordum hemde çok hiç canım bu kadar yanmamıştı Rabbim beni neyle sınıyorsun böyle annem neler diyor böyle artık onun
Gözünde Sadece babama çarpan adamın karısıyım annem benim herşeyim ama ben artık onun için hiçim ne yapacağım ben ya Annem bu olanları babama anlatırsa ne yaparım ben derin bir nefes aldım ve annemin
Yanına yaklaştım ben yaklaştıkça annem
Uzaklaştı . Hıçkırıklar içinde Anneme birşeyler anlatmaya çalışıyordum
Gözyaşlarım dinmek bilmiyordu Yusuf o da
Şaşkın gözlerle bakıyordu .

"Anne ben senin kızınım sende benim annem 'sin sen benim herşeyimsin istersen döv beni ama senin gibi bir kızım Yok deme anne
Babam beni anlayacaktır sende bunları öfke ile söylüyorsun değil mi tamam anne hadi bağır çağır döv beni hadi anne vur bana...

KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin