Selamın aleyküm kardeşlerim. Bölümler düzenlenmiştir . Iyi okumalar canlar ♡
Bugün yine senin doğum günün ya resullulah... ;) dinlediğim ilahi.
Geeflow 571 :))))
8. BÖLÜM: KAZA
Hayat neden beni hep böyle acılarla sınıyor. Ben miydim ki kötü olan? Yada iyiler mi imtihan edilerek acıya ruhsuz bırakılırdı. Kimsesizlik, nefesin ciğere ilaç olduğu gibi mi matem oluyordu kadere.
Ben bunları hak edecek ne yaptım.
kime ne yaptın da bu kadar acı çekiyorum. Hayat neden bana Adil davranmadı.
Neden benim de herkes gibi normal bir hayatım yok Neden benim de mutlu bir aile hayatım olmadı.Benim hayatım hep nedenlerle mi dolacak,
Hiçbir zaman mutluluğu yakalayamayacak mıyım hep Neden mi diyeceğim.
Ne zaman içten gülümseyeceğim ne zaman Yüreğim Kan ağlamayacak Neden hayatım hep böyle darmaduman.
Neden benim de mutlu bir aile hayatım olmadı her zaman bana arka çıkacak bir babam bana sevgi verecek annem olmadı ki neden bu noktaya getirdi Hayat beni neden sıradan olmadık.Geçmişinde neler oldu bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var Ben artık bir intikam için yaşıyor olacağım. O şerefsizi bunları bana yaşattığı için onu öyle bir cezalandıracağım ki darbenin nereden geldiğini anlayamayacak.
Yaptıklarını faiziyle geri öğreteceğim ona.
Benim sabırlı olmam lazım babam için annem için bunların intikamını alabilmek için sabırlı olmam lazım .
Hak edenin hakkını verebilmek için sabırlı olman lazım.
Ama önce şu Merhamet duygusundan kurtulmam gerekiyor. Çünkü etrafındaki hiç kimseye bunu hak etmiyor. Onlar bana acıdılar mı ki ben onlara acıyayım herkes yaptıklarının bedelini ödeyecek bunu bizzat ben yapacağım.Çok sinirliydim Mustafa amcamın bana anlattıklarından sonra sinirlerine hakim olamadım .
Yıllardır babam Bildiğim adam bana neler yaşatmış da benim haberim yokmuş.
Beni bir kukla gibi oynatmış .
Ama roller değişiyor yeni bir senaryo yazdım artık bu oyunun yönetmeni benim.Araba çok hızlı kullanıyordu kendimde değildim sinirlerimi gazdan çıkarıyordum. Kendimden geçmiştim ki önüme çıkan adama nasıl çarptığımı bile bilmiyorum.
Allah'ım ne yapmıştım ben böyle Ben katil miyim. Gitgide o adama benziyorum Ben onun gibi değilim. Onunla aynı havayı soldukça ona benziyorum.
Allah'ım lütfen yardım et Bana ben onun oğlu değilim benim babam böyle biri değildir Ben Babamın Oğluyum onun değil onun gibi olamam Ben nasıl böyle bir şey yaparım nasıl bir aileyiz yıkarım Ya ona bir şey olursa o zaman ne yaparım Vicdan azabından ölürüm ben.
ama Hayır benim Yaşamam lazım annemin babamın intikamını alabilmek için yaşaman lazım."Babaaa
"Allah'ım yoksa onun kızı mıydı bir evlat daha mı babasız kalacaktı. Ve benim yüzümden Benim ondan ne farkım kalacak .
Allah'ım lütfen Birşey Olmasın ."Ş-şey b-ben nasıl oldu anlamadım"
....
"T-TAMAM"
Hemen yardım ettim ve babasını hastaneye götürdük. Çok üzgün görünüyordu ve çok güzel bir kızdı Ağlamaktan gözleri kızarmıştı.
Buna Ben sebep oldum. Kendimi çok kötü hissediyorum Nasıl böyle bir şey yapabildim bilmiyorum.
Keşke elimden bir şey gelse de onların acılarını alsam zamanı geri alabilsem.
Zaman geri alınabilseydi her şeyi çok daha farklı olurdu şimdi ama maalesef böyle bir şey yapamıyoruz.
Ağlamaktan kızarmış olan gözleri bana öfkeyle bakıyordu çok masum görünüyordu.
Babasını çok seviyor olmalı Onun için bu kadar üzüldüğünü göre ama ben mutluluğunu elinden aldım.
Elimde olsa onu dünyanın en mutlu kadını yapardım o bunu hakediyor yüzümden belli insanın kalbindekileri yüzüne vururmuş Onunda yüzünde masumluk ve saflık var.
Neden bu kadar ağlıyor ki hem sanki çok dertliymiş gibi görünüyor acaba Nesi var O da ne acılar yaşadı acaba. En azından onun ailesi yanında Ona arka çıkabilecek bir babası ve sevgi verebilecek bir annesi var Benim o da yok kimsesizim ben kimsesiz yalnızım kimsem yok aile Bildiklerimi düşmanmış dost bildiklerim para uğruna yanımdalarmış.
Kimse gerçekten sevmemiş Beni kimse değer vermemiş Meğersem .
Ama biri dışında sadece o var benim yanımda ve Onun beni gerçekten sevdiğini düşünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİN BANA EMANET (TAMAMLANDI)
Espiritual" İzin ver kül olmadan gideyim" dedi yorgun bir sesle . Arkasından bakarken " madem cehenneme çekildik kül oluncaya dek yanacağız o zaman. "Dedim. ...