Salla Gitsin

302 63 285
                                    

10. Bölüm

Gece bitsin de şu kabustan bir an önce uyanayım diye dualar ediyordum, keşke bir an önce bitse de gitsek şu evden ve unutsam her şeyi, nereden de ısırmıştım ki ben Korayı.

Hiç ona bakmadım, tamam deyip geçiştirdim, bir tarafta tarif alışverişi yapan annem ve Semra teyze, bir tarafta maç izleyen babam ve Halil amca, diğer tarafta cıvıldaşıp fingirdeşen Koray ve Sibel, onların yanında her şeye hıhı diyen ben ... O ise çoktan odasına çekilmişti. Ne yapacaktı ayaklarına mı kapanacaktı? Haklısın...

Sadece güle güle demek için giderken kapıdan görünmüştü, o an kısa bir an sadece onun gözlerine baktım ve küçük bir baş selamı verdim... Sanki daha çok elveda der gibiydim... Seran bu aralar çok Türk filmi izliyorsun bence? Sus be!

Eve gider gitmez günlüğüme gözyaşlarımla birlikte kalemimden akıtacağım şu cümlelerini yazdım:

Ya ben hayatımda ilk defa aşık oluyorum, içbenim ise Türk filmi izlemişsin çok diyor, izlediysem de ne olmuş, aşık oldum ama olduğum günden beri mutluluktan çok mutsuzluk yaşıyorum, soyut şeylerle mutlu olmaya, olmayan somutlardan anlam çıkarmaya çalışıyorum. Bilir misin ki, o evde olmasa bile onun kokusu orada diye mutlu oldum ben, sabah burada kahvaltı etti, bu odada uyandı dedim mutlu oldum. O yokken bile onun varlığının ısıttığı yerle kalbim dolup taştı... ama bugün yemekte insanın başından aşağı kaynar su dökülünce verdiği tepkiyi öğrendim yüreğimde... onu hep kendimle hayal ederken, hiç benim olmayacakmış, çoktan bir başkasınınmış zaten. Ama yanlışı gören kalp sevmekten vazgeçmiyor ki, çok yanlış zamanda çok yanlış bir yerde kalbime gelene kırmızı ışık yakamayacak kadar geçmesine izin vermiştim. Bende böyleyim işte hayatımda sarının camı kırık, ama tam takır çalışan bir yeşil ışığım var...

Gözyaşlarımı kurutup kalemimi tüketen cümlelerimi  böyle satirlarda bitirmiştim.
Artık ders çalışma vakti, bir daha zamanı mı değersiz aşk saçmalıklarına harcamayacağım diye kendimce söz vermiş, saniyeler sonra başrolünde oynattığım dizimin kahramani Yusufu düşlemeden duramamıştım. 

Ama yine de pes etmemiş kendime bir yapılacak listesi hazırlama işine koyulmuştum. Hadi bakalım yine başlıyoruz, bende senin yanındayım bu sefer, ama zayıflamayı da eklemeyi unutma! Öf bana zayıflamak, diyet deme!

Yapılacaklar:

1. Lys 'ye bir ay kaldı o yüzden saat 10'dan akşam 10'a kadar çalışılacak. Ne yaptın kızım sen işemeye, sıcmaya bile vaktin yok mu? Donuna yaparsan kokudan çalışamazsın. Ya onu mu diyorum hani illaki aralarım olacak yemek içmek gibi ama TV falan yok yani o manada.

2. Gerçek anlamda bir diyetisyene gidilecek ama sınavdan sonra. Hah şöyle! Yusuf'un denizinin yanına gideriz, hem kalite kontrol yaparız. Saçmalama ne gurursuz oluruz. Öyle düşünme avımızı yakından inceleyeceğiz.

3. Şimdi diyetisyene gidemesem de cips, kızartma, abur cubur, hamur işlerini hayatımdan çıkartıyorum. Sen zaten onları bıraksan direk kilo verirsin.

4. Gece yemek yemeleri bırakıyorum. Hımmm toblerone de mi yemeyeceksin, of şöyle bol badem parçacıklı, ballı üçgenimsi, hamm! İnsanın senin gibi içsesi varken düşmana gerek yok!

5. Sabahları 1 saat kadar yürüyüş. Sen ve 1 saat yürüyüş. Alt kattan üst kata çıkmaya üşenen kız mı diyor bunları, hadi canım sende.

6. Klasiklerimi bitireceğim sınavdan sonra. Ben o sıralarda kesinlikle senin beyinciğinin içinde dinamit patlatıyor olurum kendimi yok etmek için.

Kalbime GelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin