medya: Koray
Koray'ın ağzından*****
Yavrusunu döverek seven ayı gibiydim. Seran uzaktayken onu özlüyor, yanına gidince de sanki cinnet geçiriyormuş, aklı başında olmayan bir deli gibi kıza hakaretler etmeye başlıyordum. Belki tuhafımdır ki bence kesinlikle tuhafım. Hoşlandığım kızı elde etmek için ilkokul çocukların hoşlandığı kızlara yaptığı gibi saç çekme, tokat atma, dövme, hakaret etme taktiklerini uyguluyordum. Tabii ki de onlarda işe yaramadığı gibi bende de yaramıyordu.
Kep atma töreninde bari dikkatini çekeyim dedim daha fazla uzaklaştırdım, hayır tamam kabul ediyorum, beyazlar içinde onu görünce hem de fazla seksi bir şekilde kan beynime sıçradı. Güzelliğinden çok kendi kıskançlığımın esiri olup fazla iddialı olduğunu söyledim kızgınlıkla. Daha sonrası malum hiç yüz vermedi ne kadar uğraşsam da.
Mezuniyet gecemize geçerken uzaktan abim ve Deniz' i biricik yengemi gördüm. Seran da yavaştan onlara doğru giderken aklıma bir plan geldi. Bunun için Deniz'e mesaj attım.
Koray: Yengeciğim, çaktırmadan bir dakikalığına dışarı gelir misin?
Deniz: Olur da, ne oldu, canım?
K: Hadi bir bahane bul gel, yenge!!!! Çabuk ol!!!
D: Ay tamam, dur şunlara lavaboya gideceğim diyeyim geleyim, grs!
Sonunda Deniz gelmişti.
"Ne oldu canım, her şey yolunda değil mi, bak bu kadar ergenin içinde sevgilimi yalnız bıraktım, Allahtan yanında Seran var da abaza ergen kızlardan korur yakışıklımı".
"Merak etme, bir şey olmaz, zaten abim bakmak istese bizim ruhumuz bile duymaz, yapmaz da zaten; neyse konumuz abim değil, ben ve Seran. Onu bugün dansa kaldırmak istiyorum, sonra da ona güzel birkaç bir şey söyleyip kaçabilmek istiyorum. Tabi hepsinde de sen yardım edeceksin"
"Nasıl edeceğim, neye edeceğim, canım?"
"İlk başta dansa kalkmamıza çünkü ben dersem kalkmaz, şakaya vurur, zaten kızgın da bana"
"Tamam, hadi dansı ettiniz, kızı piste dımdızlak bırakıp kaçacak mısın? O zaman rezil oldum diye kızar sana, yüzüne de bakmaz."
"İşte orada da devreye sen giriyorsun, abimle sizde dans etmek için kalkacaksınız, sonra kavalyeleri değiştireceğiz olur mu? Bak lütfen kabul et, ben bu kızdan ciddi anlamda hoşlanıyorum."
"Vay be kilosuna rağmen mi?"
"Neden kilolu olanlar sevilmiyor mu, hem zayıflıyor ama ben ondan en tombul zamanlarında bile etkileniyordum."
"Tamam, sende bir şey demedik, gittim ben, abini daha fazla bekletmeyeyim, görüşürüz canım, kontrol bende merak etme"
Ben bu kadınları da hiç anlamıyorum, ne yani kilolu oldukları zaman sevilmiyorlar mı, evet, kabul ediyorum ilk önce tipe bakıp çok sonra ruh-kalp-iç güzellik üçgenini görebiliyoruz. Biz de böyleyiz. Ama ben Seran'ın güzelliğini; burnumu ısırmadan önce gözlerinin derinliklerini baktığımda, jest ve mimiklerini kendiyle konuşurken çok kullanmasında, hazır cevaplığında, gülünce gözlerinin kısılıp elmacık yanaklarının belirginleşmesinde gördüm.
Deniz'e güvendiğim iyi oldu, onun sayesinde Seran ile dansa kalkabildim, biraz tereddüt eder diye düşünmüş, gerek yok dans etmek istemem demesini bekliyordum ama hiçbir şey söylemeden, koşulsuzca kabul etmişti.
"Ateş böceği" şarkısında dans ederken, kendimi ondan alamıyordum, o ne kadar benimle ilgilenmiyormuş gibi görünse de ona rağmen onun yanında olmak istiyordum. "şimdi bana ya bir hicaz çal " mısrasın da kendimi ona biraz daha yaklaştırdım ama sanki o bunların farkında bile değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbime Gelenler
Teen Fictionİç sesiyle başı belada olan bir kızın ilk aşk yolculuğundan hiç unutulamayacak olana doğru gitmesini anlatan bir hikaye, Seranın hikayesi bu. ****** birisi kalbine geldi; birisi aklını çeldi; diğeri ruhunu deldi ve o hiç pes etmedi. ****** Birisi a...