"Nyní prosím usedněte milí občané Nebeského a Morového Kříže. Dnes bude obřad pro tři mladé dívky. Doufám že své přání využijí moudře. Zasvětcovací obřad může začít." řekne hrdě Abrahám a já,Bethanie a Krišpínka si vyměníme sebejistě pohledy. Konečně je to tady. Válku ani jedna znás nehodlá ukončit.
„Nyní jako první prosím slečnu Krišpínku Generálskou aby předstoupila. " řekne vyzívavě Abraham a Kongo mu pomáhá s obřadem.
Krišpínka vystoupí na podium a já s Beth se chytneme a za ruku a hrdymi pohledy Krišpínku povzbuzujeme. Krišpínka se usměje a obrátí svoji pozornost k Abrahámovi.
Z pohledu Krišpínky
Stojím na podiu a zahlédnu jak mně letmo úsměvy Beth a Airy povzbuzují. Obrátím se na Abraháma a čekám co bude dál.
„Milá Krišpínko. Rozená Generálská jako dcera Allonie a právoplatná členka Morového Kříže se dnes staváš Krišpínkou Mellnou . Jméno Generálská už pro tebe neexistuje. Jsem rád že máš jméno po matce a už si tě nikdo nebude spojovat s Mimoňem. Jsi v Morovém Kříži už od narození a prokázali jsi věrnost a oddanost. Věříme že se neobrátíš na špatnou stranu a nezradíš nás. Nyní prosím Konga aby tě pasoval právoplatnýn členem našeho Kříže.“ řekne hrdě Abrahám a okolí začne tleskat.
Já se hrdě usměju a podívám na Bethanii a Airu. Mé kamarádky mi vesele mávají. Klára a Stephanie se vesele usmívají a já jim úsměv oplatím.
Nyní mi Kongo na paži položí krásný meč ze dřeva .A řekne slavnostně pasovací rituál..
„A nyní tě prosím Krišpíno Mellná uchop tento měsíční kámen a v duchu si přej.“ pokyne mi Marlen a já si chytnu kámen a začnu se soustředit.
V duchu si povídám „přeji si aby můj biologický otec konečně a pořádně doplatil na své ohavné činy. Amen“
„Hotovo?“ zeptá se zvědavé Marlen. Já jen zaujaté kývnu a čekám co dál.
„Nyní tě prosím aby jsis spátky sedla na své místo.“ řekne Abrahám a já se posadím.
„A nyní prosím Bethanii aby předstoupila.“ řekne Kongo a já se posadím.
ČTEŠ
Morový Kříž
VampireLeganda praví.... Když tři kříže... Aira je dcera členky Legendy Clare. Po tom co matka umřela dívka vyrůstá s kamarádkami a strýcovou rodinou. Kraj ale sužují hladomory,války a nerozhodné kroky cizího Kříže. Dokáží Aira a její kamarádky vše urovnat...