25.Kapitola

4 0 0
                                    

Je krásné ráno a já na chvíli zapomínam , že venku zuří bitva.
V pižamu se vydán opatrně po špičkách na záchod. Ale leknu se něčeho. Opatrně otevřu dveře a vytřeštím oči. Vidím na zemi krvavé šmouhy , které se pohybují kolem špinavé,podvíživené a asi mnohokrát týrané Stephanie. Ona se na mně podívá s velkým smutkem v očích. Najednou se v nich promítne naděje. Smutně na ni pohlédnu a zacínám ječet „pomoc! Rychle zavolejte Deltu Doo!“ do toho ječím a pištím tak že si zničená Stephanie zácpě roztřesenýma rukama uši. Ale já se nemohu ovládat.

„Co se to tu děje?! Airoo?!“ udeří prudkým hlasem Andrea , která se sem i z Klárou a Tynou blíží.

„Prosíím ppomocte mmi!“ koktá slabým hlasem Stephanie.
Já se odní smutně odvrátím  a pohlédnu se strachem v očích na holky. Jakmile vidí svoji kamarádku pozdraví a rychle si kní přisednou. Týna jí umývá obličej a ruce , zatímco Klára hledá v lékarničce obvazy.

Andrea na mně soucitně pohledné a omluví se mi.
Poté rychle vezme do ruky dýku a vyrazí ven z bytu. Asi hledat Deltu Doo.

„Ach Steph, co se ti to stalo?“ „a jak jsi se sem dostala?“ podávají zvědavě Týna a Klára.

„Hholkyy, oonn mně ttyraal . Byla tto hrůzza.“ řekne koktavé Stephanie.

„Bolí tě něco hodně nebo máš nějaké vážně zranění?“ ptá se Klára a Stephanie vrtí hlavou.

Asi neví jestli ma něco víc.

„To Mimoň ?" vyhrknu bez přemyšlení a Stephanie kývne a rozbrečí se. Chudinka. Nedokážu si představit čím si musela projít.

Najednou se tu objeví Delta Doo  a Andrea. Andrea ukáže a zavede za Steph Deltu. Ta je z toho otřesena ale rychle vezme své nástroje a nakáže holkám aby umyli podlahu. Na mně soucitně pohledné a pozná co jí můj pohled povídá. To je Mimonova práce.

.....

Jsou to dvě hodiny od chvíle kdy jsem v koupelně našla Stephanii. Delta Doo ji zapomocí Andrey umyla a oblékla do nějakého Celestiného oblečení. Kdltomu zařídila ad Steph seženou plášť.
Holky koupelnu stihli skvěle umýt tak se strejda nebude hněvat.

Steph má nakonec jen velké modřiny a monokly. Špína zní vimizela, a ona teď v klidu spí, pod vlivem prášků na gauči a , odpočívá .

Týna se bohužel do bitvy musela zapojit a Klára je v hlavním stanu s Abrahámem a probírají taktiku a vypočítavost Stínových dětí , aby dle toho určili taktiku Mimoňova vojska.

A Andrea tu na mně a Arka dohlíží. Aspoň si čas ubýjím sledováním spící Stephanie.

Najednou se ozve třesk a řinčení mečů začne vydávat nesnesitelný zvuk. Já a Andrea vykoukneme z okna ale někdo vystřelí a já se stihnu jen tak svalit na zem. Ale Andreu puška trefil a do ramene a nemůže sním hýbat. Najednou se v bytě objeví doktorka Petersonová a zavře okno. Zabarikádujeme společně okna a ona potom dostane Andreu na strýcovu manželskou postel. Já pod ní natahnu prostěradlo. Petersonová vezme skalpel a nějakou věc, kterou neumím určit. Poté Andree z ramene kulku vydloubne. A začne ošetřevat a šít ránu. Poté ji obváže a nechá Andreu usnout s bez bolestnou injekcí morfia.

Tak a ted kontroluje lednici a jestli tu máme jídlo. Dále s kontroluje Stephanii a zakážemi otvírat okna. Já si vezmu blok a tušku , kterou Andrea nechala na stole. Vidím v ní mnoho vzorců a zatají se mi dech. Vždyť to je....

No copak to bude? Taková kapitola na napflákání kapitol. Asi 520slov.

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat