5.Kapitola

5 1 0
                                    

Nevím jak , ale najednou vidím Nebeský Kříž jak tasí zbraně a řítí se snašimi členy do Stínových.
Dále se ohlédnu na stan s Bethanii.
Sprintem vyrazím a tyčí odrážím útoky na mou osobu. Dostanu se do stanu. O malou Bethanii se stará .... Zírám jak solný sloup. Tam stojí jedna z Legendy. Marlen. „Marlen! Musíte mi pomoct. Musíme se dostat pro dvě dívky a pana Reje!" zařvu v naději že poslechne. Vezme už oblečenou Bethanii a běží za mnou. Jenže vtom se zastaví. Vidí Kairu. Malá začne brečet .  Cítí energii mrtvé matky. Už mi naproti běží Rej s Airou v náručí.  Za nimi chvátá Celesta a nese věci na péči o miminko.

„Celestoo! Mám tě rád! Nezapoměm na mne! Prosím!“ slyším ječícího Edwarda. Furt není zraněný a podá mi meč. Přijmu ho místo tyče. Tu hodin Celestě. Vyrážíme pryč. Musíme zachránit Marlen . A najít Alphu a Deltu. Vtom se na Marlen vrhne Stínový bojovník. Ví že je z Legendy. Ale Edward je rychlejší a strhne se boj 1 na 1. Marlen a já zběsile utíkáme. Celesta klopítá za Rejem. Vydím že Nebeský Kříž vidí Kairu a táhne její tělo do bezpečí. Aspoň ji chtějí pohřbít. Vtom si vzpomenu . Musíme pohřbít Clare. Chtěla by to.

Za námi se řítí Cural a s mečem dělá prudké manévry a brání tělo Kairy.

Já nás vedu k centru tábora. Je tu stůl s Legendskými kreslí. Marlen si sedne a Cural , který dorazil taky. Uchopí do náruče Celestu ,která drží Airu. Já si se dnu na Marlen a na mne Rej s Bethanii v rukách. Vtom Marlen a Cural zařvou zaklínadlo: liperzo la Monza horda and legenda je pryč zkorpaaa!"
Přemístíme se na ves. Je zde pár domečku. Vypálíme vzduch pro lidi a vyženeme je. Prohlídnu s Curalem chaloupku. Je tu 5 postelí. Zde se ubytují já , Marlen a Rej s Curalem. Celesta si lehne na gauč. Rychle seženeme postílky. Uložíme Airu a Bethanii.
Obě holčičky chtějí jídlo. Vezmu tělo rolníka a prudce se zakousnu do ramene. Nechám krev vytéct do lahviček. Marlen lahvičky podá holkám a ty spokojeně cucají. Zbytek krve vysaji já. Ze temné Cural. Marlen se krví odmítá živit.
Rej není upír tak mu najdu jídlo z zbylích chalup. Začíná se dařit.

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat