Kdo je to sakra Lelek Do?
Mám víc otázek , než odpovědí.
Kývnu na Kristiána a ten s povzdechem odvádí zmáčenou Alphu na ošetřovnu k Petersnové.
Já se podívám na mrtvou Alonii. Vybrala si dobře. Generála....
On je otec a pokud se dozví co se stalo... Ani nepomýšlím. Nejspíš po Krišpínu půjde
..
Pohladím Alonii na čele. Je tak hladká. Kdyby ... Kdyby... Šlo ji oživit a věděl bych že mně nezničí tak bych se sní přátelil.
Ale umřela porodem a to je nevratné. Ani nevím kolik jí bylo. Vezmu její tělo a se smutným výrazem ji táhnu za hranice našeho území. Zamumlam přání její duši a odkráčím. Na posledy se ohlédnu. A odejdu.O dvě hodiny později
Sedím na posteli. V ošetřovně. Už je to pár hodin co vedoucí Kříže společně z Marlen,Deltou,Dějem,Celestou,Airou a Bethanii zmizeli.Vrátím se ke Kristianovi. Zatím co já odtahoval Alonii z území a přál její duši on chránil vyčerpanou Alphu. Skoro padl...
On i Alpha jsou v pořádku. Ale byli tak vyčerpaní.
Navíc on je z jiného Kříže a až to vše skončí tak odejde. A kde je vedoucí aby nám pomáhal a stál v čele? Schovává se bůhví kde. Cural Prstoklad. Pane bože odpusť , ale nenadělíš mi možnost najít poslední Legendu?„Alpho, poslouchej mně. Pokud si neodpočineš bude má snaha zbytečná!“ zakřičí na ni Kristián.
„Já vím , jenže ale je mi 50 a chtěla bych mít dítě. A nalézt způsob jak ho mít bez osvojení ale nemohu umřít." poví s povzdechem.
„Alonie přeci porodila. Nechtěla by jsi holčičku?“ zeptal jsem se jí. Její upřímný výraz mně pitěšil.
Napadlo nás najít Aloniinu Krišpínku a ochránit ji před generálem. Vím ale ta malá ještě není přijmuta do Kříže tak je to jedno. Aby nás neobvinili z krádeže generálčina děcka.„Ede. To není moc dobrý nápad!“ okřikne mne agresivně Mel.
„Melanie. Poslouchej. Chci aby tam Alpha neumřela a byla šťastná a na osvojení potřebuje manžela. A navíc pokud zabije Lelka Do tak získá nad Aloniinim děckem pravomoc. Teď jen najít Lelka...“ povím zamýšlené.
„To by jste vážně udělali? Kristiane, Alpho?“ ptá se jich Mel.„A co když jo?“ řekla Alpha.
„Musíme najít Deltu a Lelka!“ vykřiknu odhodlaně.
„Jakou Deltu? Deltu Do?“ ptá se Alpha.
„Ne tu z Legendy!“ zakřičím.
ČTEŠ
Morový Kříž
VampirosLeganda praví.... Když tři kříže... Aira je dcera členky Legendy Clare. Po tom co matka umřela dívka vyrůstá s kamarádkami a strýcovou rodinou. Kraj ale sužují hladomory,války a nerozhodné kroky cizího Kříže. Dokáží Aira a její kamarádky vše urovnat...