23.Kapitola

1 1 0
                                    

„Já vím že tě to mrzí Alpho a byla jsi skvělá matka ale já na ty informace měla právo!“ ječí Krišpínka.

„Klídek jo. Teď se musíme postarat o Agátu.“ připomene Delta Doo. Já jsem jak solný sloup.

„Co se tu děje?“ říká hnědovlasá dívka a já si uvědomím že je to asi ta Agáta.

„Nic jen ahoj. Já jsem Aira. A toto je nejspíš tvá nevlastní 15.léta sestra Krišpínka.“ povím trošku roztřeseným tónem. Nikdy nevím co mohu pokazit. Ani si neuvědomuji že bych byla zvláštní jak tvrdí strýc Edward ale určitě nato přijdu. Musím.

„Hrozí povstání už za dva dny!“ zaječí Alpha , která právě obdržela zprávu od tety Melanie.
.......
„Agáto,Airo,Krišpíno!“ ječí Delta aby mně dostala od jídla. Ale je to už dva dny a zato se mi Krišpínka odcizila. Nebavíme se tolik.  Nyní se baví s Agátou. Nemůžeme jí to zazlívat. Aspoň má příbuzného. K Mimoňovi se ani jedna hlásit nechcou. A Krišpínka je členkou Morového Kříže tak předpokládáme že nás nezradí.

A už jsme v Kříži. Naproti mně se řítí Bethanie ale tak ráda ji vidím. Obejme mee se a povykládáme co je novýho.

Zachvíli už jsme u Celestýn doma a výtá mně s otevřenou náručí. Strýc Edward si tu vážně udělal několik bezpečnostních opatření.
Teta Melanie mi podá krásný modrý plášť na kterém je vyrito „Clare“. Podívám se na ni zmateně a ona mi podá i druhý. Na něm je mé jméno. Upne mi jej ke krku a moc mi sluší.

Krišpínka a Bethanie dostali takový akorát se svým jménem. Každý i Agáta měl plášť s barvou Kříže a svoje jměno malým písmem našité. Vtom začali cm se zvenku ozívat hluky s řinčení mečů. Bitva začala a tentokrát nejsem miminko a bojují. Vidím už jen Celestu , která si tu sedne s tužkou a blokem v ruce do křesla a maluje si. Proč nebojuje?!

„Celesto. Proč ne bojuje s?“ ptám se zvědavě.

„Airo. Já jsem takový záložní plán. Musím vše hlýdat z okna a když tak pomoci. A ty tu budeš taky. Tatovi jde o to aby jsi bojovala až bude potřeba. Chtěl abych ti ppvěděla legendu.“ řekla usečne a já litovala ze nemohu ven.

Najednou někdo zazvonil a Celesta otevřela. Za prahem dveří stála Klára z  Nebeského Kříže i její teta. Vlezli do bytu a sedli si. Byli špinavé a unavené.

„Povíme tu Legendu. “ vydechla Andrea.

V dávných dobách před několika lety nastal mezi upíry po celém světě vážný konflikt. Rozhodli se mu čelit ženy a muž. Tato skupinka se skládala z mladého a odvážného Curala Prstoklada. Bojovně nadané Marlen a Alphy. A velmi mladé Delty. Ale nejsilnější z nich byli chytré a znalé Clare s Kairou. Tyto dvě byli označovaný za nejvýznamnější členky Legendy. A dodnes jsou považovány“ uzavře první část Andrea.  Nevěděla jsem že ma a Bethaniina matka byla taková.

„Tady je fotka všech z Legendy." řekne hrdě Andrea a podá .i fotku.

Prohlížím si ji z velkým obdivem a úsměvem .

Moje mamka byla táak krásná.

493 slov MNO dobrý. Ještě něco s Legendou dodán ad to protáhnu. Blížíme se ke konci. Jak jsem slibovala ten druhý díl tak asi nebude. Není to jisté. Podle toho jak se mi to bude líbit.

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat