60.Kapitola

0 0 0
                                    

„Jmenuji se ....‘'
Kývly jsme a následovali Agátčina dědečka do nemocnice. Dvě hodiny nám ji celou ukazoval potom nás nechal v místnosti, aby jsme se posílili a on šel ošetřovat.

Najednou někdo potichu vešel.
Nakoukla jsem zvědavě.
„Krišpí!!“vyhrkla jsem a objala ji.
Ona se jen rozbrečela a Celesta ji posadila na pohovku.
„Máma... Ona..“vzlykala silně.
„Co se s Alphou stalo?“zeptala se rázně sestřenka.
„Je v kómatu. Lepšilo se to , ale když ji museli evakuovat trochu se nadýchala kouře.“řekla mezi vzlyky.
Chápu to. Její otec je za to odpovědný. Její otec je krvezrádce. A její pravá matka zradila Morový Kříž a zemřela v bitvě.
Bylo mi jí líto. Ale BFF jsme od toho , aby jsme si pomáhali.
„Kde je Bethanie?“vyhrkla jsem najednou.
„U pacientů od nás.“řekla a rozbrečela se víc.
Najednou potichu přišla Agáta.
Sní šel ještě někdo. Delta z legendy.
„Delto! “vykřikli jsme s Celestou a obejmuli ji. Usmála se na nás mile.
„Segra zase?“zahučela na Krišpínku starostlivě Agi.
Ta jenom kývla.
„Máme za úkol vás zavést do vašeho nového obydlí. Prvně chce , ale Abrahám , aby jste viděli pacienty. Všechny nás to mrzí a Nebeští doktoři dělají co umí.“řekla rychle Delta.
Přikývli jsme s sestřenicí a následovaly ji.
Agáta podepřela sestru a vedla ji zanámi.

Po pěti minutách jsme se zastavili u místnosti. Byla bíle vymalována a plná pacientů Morového Kříže.

Obýhal kolem nich mladý medik a podával léky.

Najednou se objevila Kika s Agátčiným dědou.

„Ahoj Kiko.“řekly jsme vesele.
„Ach ahojte holky.“vydechla utrápeně.
„Radši je tam vezmeme hned paní zástupkyně.“sykl Agátin děda.
„Udělejte to zamě. Nemám sílu.“hekla.
Vkročili jsme do místnosti a šli do rohu. Na postely ležela Alpha v kómatu.
Krišpí se kní okamžitě vrhla a pronikavě ječela.
Celesta pohledem hleděla na lůžku nad ní. U okna. Delta Doo s mrtvolně bledým obličejem. Kruhy pod očima. A ruku levou v sádře.
„Byla na tom při přijetí špatně , ale zlepšila se.“řekl mě i Celestě smutně starý pán.
Přikývli jsme.
„Kdo? Kdo ještě o kom nevíme?“vydechla jsem zoufale.
„Vaše kamarádka Stephanie už nepotřebovala naši péči. Můžete ji za chvíli navštívit.“pousmál se na nás.
„Nechci byt posel špatných zpráv , ale Andy na tom není o moc lépe. Kouř jí zneçistil plíce. Je potřeba delší léčba.“řekla opatrně Kika.
„Kde je Marlen s Kongem?“zeptala se Celesta.
„Pracují u Abraháma. “vyhrkla Kika a odešla.
„Počkej! Kiki čekej!“ječela zaní sestřenice.
„Neřvi tady.“napomenula jsem ji.
„Klid Celesto. Zástupkyně velitele Morového Kříže potřebuje klid. Po psychické stránce se nezlepšuje.“řekl smutně mladý medik vedle.
„Áha.“hesla jsem.
„Přišla o muže. Zůstal tam a upálilo ho to.“řekl.
„Nechtěli náhodou kdysi díťe.?" patrně jsem otázala.
„Chtěli až doteď.  Navštivte zástupkyní Nebeského kříže. Pomůže vám tu do začátku. V té velké budově úplně nahoře naproti Kičině nové kanceláři. Jmenuje se Vilma Obestská.“poučil nás Agátčin děda a odešel se věnovat jiným pacientům.

Morový KřížKde žijí příběhy. Začni objevovat