👉Şeytan Tüyü👈

1.9K 146 52
                                    

Medya:Anka Çağlar

"Yürüyen odun seni!" deyip onun ardından bende otobüse girdim. Pislik her şekilde beni uyuz etmeyi beceriyordu. Neymiş sende daha güzel duruyormuş. Nal çivisi seni. Kız düşkünü ukala möcük seni ne olacak.

Otobüse girip hedefim olan Mahmud'a baktım. Bütün suç ondaydı. Eğer o hayvan gibi beni yere düşürmeseydi ben laf yemenin verdiği acınası duruma düşmeyecektim. Emre de mal mal sırıtmayacaktı.

Mahmud Sara'ya bildiğimiz şekilde yavşarken hemen arkalarında ki Emre'yle Asya'ya baktım. Emre bana bakıp Asya'ya bir şeyler anlatıyordu. Kesin daha yeni olan olayı anlatıyor hayvan eti yemiş. Bir de sırıtıyor Allah'ım ya. İnşallah bir angusla öpüşürsün emi Emre!

Omuzuma dokunan elle irkilip seri bir şekilde arkamı döndüm.

Janset hoca tebessüm edip "Hazel otursana bir yere." dedi. Ah iyi ki söyledin. Hiç öyle bir niyetim yoktu zaten.

Gözümle boş koltuk bulmak için otobüsün içini taradım. Hiç bir yer boş değildi. Ne de şanslıyım. Ama yok ben o şansı kesin Emre'den laf yedikten sonra kaybettim. Ama ben bunun acısını fena çıkartırım Emre bey. Sonra da sırıtmak yerine salak gibi bakakalırsın.

"Hocam boş yer yok." dedim alt dudağımı büzerek.

"Bir yerlere sıkışıver kızım hadi otobüs kalkacak." deyip yerine geçti.

Ayça ile Mert oturuyordu. Onların yanına giderdim ama Mahmud'la görülecek bir hesabım var.

Mahmud'un yanına geçip onu Sara'ya doğru biraz ittirdim. Zorlu çabalarım sayesinde o hayvan gibi olan poposunu kaldırıp biraz yana kaydı.

"Kanka özür dilerim. Sara'yı görünce elim götüme karıştı."

Sara'ya iblis bakışlarımı atıp Mahmud'a baktım.

"Kes sesini Mahmud. Şu an sana trip atıyorum." deyip kollarımı göğsümde bağladım.

"Trip taş mı ki atılsın." deyip iğrenç espri yeteneğiyle otuz iki diş gülümsedi. Böyle yapınca tatlı falan olduğunu mu sanıyordu? Bence de sanmalı. Çünkü çok tatlı.

"Iyyyk. İğrençsin."

"Maviş bak burada ne var?" deyip işaret parmağıyla omuzumu dürttü. Bıkmış bir şekilde oflayarak döndüğümde karşımda harikulade bir şey gördüm.
Tabi ki de kakaolu süt.
Hemen elinden alıp "Aferin. Afettim seni şebek." dedim.

Yanağımdan makas alıp tekrar Sara'ya döndü. Öküz bunun da ilgisi bu kadar işte. Ama olsun beni mutlu etti ya Allah da hep beni mutlu etsin. Hep mutlu olayım.

Yavaş yavaş içerken arkamda gülen Asya ve Emre'nin eğlenmiş gibi duran seslerine gıcık olmaya başladım.

Emre gülmesinin arasından "Canım falım çekti ya. Olsa da yesek." dedi. Hödük dalga geçiyordu. Ulan ben senin.

Otobüs yavaş yavaş ilerlerken ayağa kalkıp arkamı döndüm.

Emre bana bakarken kötü kız gibi alayla sırıtıp kendimi yere attım. Allah'tan kakaolu sütüme bir şey olmamıştı. Bütün sürpriz ondaydı çünkü.

Elimle ayak bileğimi tutup ovuşturmaya başladım.

Bizimkiler bana bakarken ağzımı oynatıp bir şey yok dedim.

Emre bana bön bön bakarken ona elimi uzattım. Uzattığım elimle de sütümü tutuyordum. İnşallah odunluk yapmaz da elimi tutar Ya Rabbi. Amin.

Kod Adı:HödükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin