Gözlerindeki Gökyüzü🔰🔰

1.7K 132 43
                                    

Medyada ki Sara karakteri oldu mu bilmiyorum. Eğer karakter öneriniz varsa lütfen söyleyin.

     Eve gelip rahatlatıcı bir duş aldım. Bugün fazlasıyla yorulmuştum. Ve de eğlenmiştim. Başta Emre yine gıcıklık falan yapar sanmıştım ama beni yanıltarak öyle bir şey yapmadı. Taa ki son ana kadar. Kirpili pasta nedir ya? Eee Emre bu! Kirpili pasta yerine prensesli pasta falan alacak değil ya!

     Dolaptan pembe ayıcıklı geceliğimi alıp bir çırpıda üzerime geçirdim. Saçımı salık bıraktım. Duş aldığım için ıslaktı. Kurutmaya erindiğim için açık bırakarak kurumasını sağlayacaktım.

     Masanın üstünde ki telefonuma mesaj gelince saçımla uğraşmayı bırakıp telefonu elime aldım. Mesaj Ayça'dandı.

Gönderen: Çirkin
Kanka yarın hep beraber pikniğe gidiyoruz. Ailelerle falan. Siz de geliyorsunuz.

     Yaşasın be. Bugün aldığım en iyi haber bu. Kankilerimle piknik demek eğlenceden mezara gireceğiz demek. Tabi yanımızda ailelerimiz de var ama olsun. Onlar bunak bunak takılırlar bizde genç genç takılırız. O nasıl bir cümle ya? Iyyk!

Gönderilen: Çirkin
Seve seve geliriz de Mert'le Mahmud'da olacak değil mi?

Onlar olmazsa olmazımız. Çünkü onlar olmazsa olmazımız yani.

Gönderen: Çirkin
Onlar da var. Neyse yarın görüşeceğiz zaten. Mesaj hakkım azaldı BB.😍

Göz devirip cevap yazdım.

Gönderilen: Çirkin
Sen git o kalan mesaj hakkını Buğra'yla kullan. ! BB.

Telefonu kapatıp masaya koydum. Buğra aklıma gelince bile ister istemez sinir oluyordum. Çok gıcık biri ya! Bir de gelmiş bana gıcık ela diyor. Kendisine baksın önce gıcık kertenkele.

      Odamdan çıkıp salona gittim. Herkes oturmuş film izliyordu. Ve izledikleri film de benim favorimdi. Kim Gajini'ye hayır diyebilir ki! En az on kere izledim ama bıkmadım. Her izlediğimde de salya sümük ağlıyordum.

     Kanepede oturmuş annemle babamın arasına girip rahat bir pozisyon aldım. Abim de çaprazımız da ki tekli koltuğa oturmuşdu. Ve yine elinde telefonu. Aklıma gelen şeyle sırıtıp yaramaz bir çocuk gibi babama bakarak konuşmaya başladım.

     "Peder ya sana bir şey diyeceğim." Babam gözlerini filmden ayırıp bana bakarak "Söyle Dünya'm." dedi.

     "Yeni bir cips çıkmış gördün mü? Adı da çikolatalı cips." Cümlemi tamamladığım an da abim bana baktı. İşte zafer. Şimdi abime istediğim şeyi yaptırabilirdim.

     Babam saçlarımı okşayıp "Hangi midesiz çıkarttıysa bunu alıp kendi yesin." dedi. Ben babamın dediği şeye gülerken abim hala yalvaran gözlerle bana bakıyordu.

     "Şey abicim bana buz gibi portakal suyu getirir misin?'' Abim mecbur bir şekilde ayağa kalkıp mutfağa ilerledi.

     Ben abimin gelmesini beklerken piknik meselesi aklıma geldi. Babam gilin haberi olmadığı için tatlı tatlı gülümseyip anlatmaya başladım.

Kod Adı:HödükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin