Şimdi de Ayaz mı Katil Olacak?

625 19 0
                                    


Selin: Ayaz sakın yapma bunu hem bu benim meselem senin değil.

Ayaz: Saçmalama benim babam senin babanı öldürüyor o da yetmezmiş gibi bu adamı tutup sana tecavüz ettiriyor bu art...

Selin: NEEE!! Ba... bana te ... tecavüz eden adamı da mı baban tutmuş? şaka mı yapıyorsun?!

Selin'in ağzından....

Ne duydum ben az önce ya!? Bu dedikleri gerçek olamaz, olmamalı. Hayır ya. Başım dönmeye başlamıştı sanki dizlerimin bağı çözülmüştü. Gözlerimi sabitleyemiyordum sanki fırıl fırıl dönüyorlardı. Ayaz bu halimi fark etmiş olacak ki omuzlarımdan beni tuttu. Ayazdan da destek alınca kendimi Ayaz'ın kollarına salı verdim. Duyduklarımın ağırlıyla şu an yüzleşemeyecektim.

Ayazın ağzından....

Bir çuval incir nasıl bok edilir az önce bende sizinle beraber ağzımdan o sinirle çıkan laflarda gördüm. Nasıl yapabildim böyle bir hatayı belli değil. Selin dediğimi duyduğunda daha doğrusu dediğimi algıladığında ağlaması kesildi ve boş, donuk, soğuk gözlerle bakmaya başladı. Tüylerim diken diken oldu resmen o bakışların ardından. Gözleri odağını kaçırmaya başladığında bayılacağını anladım ve omuzlarından tuttum ki gerçekten bayılırsa yere düşmesin. Ve dediğim gibi de oldu omuzlarından desteklediğim an kollarıma yığılı verdi. Selini kucağıma alıp odaya doğru hızlı adımlarla ve doktora seslenerek yürümekle koşmak arasında ilerliyordum. Bu süre zarfında o kadar zayıflamıştı ki kucağımdaki varlığıyla yokluğu belli olmuyordu. 

1 saat sonra...

Selin bir saatin ardından uyanmış ve Ayazı sorguya çekmişti adeta. Ayaz öğrendiği her şeyi Seline detay detay anlattı. Ayaz bir süre sonra odadan çıkmak için hareketlendiğinde Selin onsa seslendi;

"Sakın babanı vurmak gibi bir delilik yapma. Senide o adam uğruna kaybedemem." dedi. Ayaz Selinin dedikleri ardından ufak bir tebessüm ettikten sonra Seline "Ben senin yerinde olsaydım o adamı gözünün yaşına bakmadan öldürürdüm. Sen buna rağmen yapmadın. Meğer üç gün önce kanatsız bir melekle evlenmişim ama şu anda haberim oluyor. Kusura bakma seni bu kadar geç tanıdığım için." Selinde ona tebessüm ettikten sonra Ayaz odadan çıktı.

1 hafta sonra...

Son bir haftadır her şey değişik bir şekilde yolunda ilerliyordu. Selinle Ayaz dünya için adım olarak bile kabul edilemeyecek ama kendi içlerinde depara tekabül eden bir gelişmeye adım atmışlardı. Ne miydi bu? Aynı yatakta yatıyorlardı artık. Sabahın köründe ikisini de uykularında uyandıran kapının kırılırcasına vurulması oldu. Selin yataktan sıçrayarak kalktığında Ayaz da sırf babasının böyle bir şeye kalkışacağını bildiği için aldığı silahı kapıp aşağı inmeye başladı. Arkasından Selinin de geldiğini hissettiğinde Seline dönmeden " Sakın aşağı inde Selin!" diye bağırdı. Bu ikazın ardından Selin merdivenin başında kalakaldı. Ayaz kapıyı açtığında karşılaştığı manzara onu şaşırtmadı. Karşısında babası ve iri yarı bir koruma vardı. Babası ani bir hareketle Ayazın boğazına yapışı verdi koruma da elindeki silahı yere savurdu. Selin merdivenin başında olan biteni seyrediyordu ve yaşanan olayın korkunçluğuyla çığlığına hakim olamadı. Selinin çığlığını duyan Mehmet Seline bakıp yukarı doğru çıkmaya başladı. Hedefinin Selin olduğunu anlamak çokta zor değildi. Seline pi pis seslenmeye başlamıştı. "Ahh sevgili gelinim nasılsın" diyerek Seline doğru adımlamaya başlamıştı Selin de geri geri gitmeye başlamıştı ama Selinin bu hareketini gören Mehmet hızlı bir şekilde Selini tutup odaya soktu. Korumalar birden üçe katlanmıştı ve üçü de Ayazı tutuyordu. Ayaz adamların kollarından çıkamamıştı.

Ayaz: Seliiiiiin dayan Seliiin!!

Selin: Bırak beni ne olur?  Benden ne istiyorsun?

Mehmet: Seni istiyorum. 

Selin: Neeeee!!

Selinin çığlığını duyan Ayaza resmen deli kuvveti gelmişti ve üç korumayı da geçip yere atılan silahını kapıp yukarı doğru koşmaya başladı. Gördü manzara resmen kanını dondurmuştu. Babası ya babası çocuğu yaşında, oğlunun eşine ne yapmaya çalışıyordu. İçindeki kini ve ökeyi tutamayıp "Baba" diye gürledi silahın namlusunu babasına doğru tutarken. Babası Ayazın seini duyup ona doğru dönüp pişkin pişkin sırıtıp konuştu:

Mehmet: Oooo!! bizim korumaların işini bitirmişsin anlaşılan. Aaaaa o elindeki silah da ne öyle bırak bakayım onu.

Seni pislik herif kimsin lan sen de ben senin lafını dinliyim . Si**git buradan yoksa seni gözünün yaşına bakmadan bir gram tereddüt etmeden geberene kadar vururum. Duydun mu beni??

Selin: A... ayaz yap... yapma ne olur . 

Ayaz: Korkma güzelim bir şey yapmayacağım.

Mehmet: Vur lan beni hadi bakalım babanı vurabilecek misin

Ayaz: Baba mısın sen be babamı??!! Böyle baba mı olur. Çık git evimden Yoksa yemin ederim vururum seni.

Mehmet: Sen istedin oğlum bende seni bir güzel vururum o zaman

Selin birden "hayır" diye bağırmaya başladı . Babası Ayaza Ayaz babasına silah çekmişti Selin de yatakta büzüşmüş ağlayarak iki adama bakıyordu. Aradan beş dakika sonra iki el silah sesi duyuldu. Ve Selinin çığlığı...

Ayazzz !!!!

İstemeden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin