Mutlu Aile Tablosu

155 11 2
                                    

Doktor: Merak etmeyin beyler Selin Hanım ve paşalarımız gayet iyiler.

Ayaz: Paşalarımız derken??

Doktor: Yani oğullarınız Ayaz Bey. İki tane oğlunuz oldu Ayaz Bey.

Ayaz: Na... nasıl yani ya!!?? Selin , Selin , o iyi mi? Karım iyi mi!?

Doktor: Merak etmeyin Ayaz Bey eşinizde gayet iyi.

Ayaz: Oğullarım... Lan!! Duydunuz mu oğlum değil oğullarım oldu!

Selim: Evet kardeşim duyduk.

Can: Valla ben şok:)

Barış: Al benden o kadar kardeşim.

Berk: Aynı şekilde bende çok şaşkınım ama bunu doktor nasıl fark etmez!?

Ayaz: Evet ya bunu nasıl fark edemezsiniz siz!! Bu yüzden mi verilen ilaçlar Selin'i zar zor toparlıyordu!!

Doktor: Beyefendi ben gerçekten çok üzgünüm. Ama diğer bebek kendini göstermemiş.

Ayaz: Lan bu bebek sonradan gelmedi ya!! Hem bebek cinsiyet göstermez de kendini nasıl göstermesin!! Çıldırıcam ya !! Siz... siz nasıl doktorlarsınız lan!! Bu hastaneyi başınıza yıkmazsam bana da Ayaz demesinler!! Şimdi karım ve çocuklarım ile ilgilenmem lazım ama bu rezaleti unuttum sanmayın!!

Doktor: Tabi Ayaz Bey ne derseniz haklısınız...

Ayaz: Selin nerede? Karım nerede?!

Doktor: Hemşireler üst kattaki normal odaya aldı eşinizi. Ama büyük ihtimalle daha kendisine gelmemiştir

Can: Bak Doktor biz sana kendine geli mi diye sormadık. Nerede diye sorduk. Biz sana soru sormadıkça sen cevaplama çünkü her an tekme tokat sana dalabilirim!!

Doktor: Ta...tabi Can Bey siz nasıl isterseniz. Be...ben kaçayım yani ben gideyim o zaman.

Berk: Bence de sen kaç yani git doktor! Yoksa ben geliyorum şimdi oraya!

Doktor: İy...iyi günler.

Selim: Birde sen daha kaçmadan ben bir şey diyeceğim Doktor.

Doktor: Buy...buyrun Selim Bey...

Selim: Seline ben başka bir doktor ayarladım adı da Merthan Toprak bundan sonra Seline o bakacak. Elindeki bilgileri Merthana ver diyeceğim ama hangisi doğru bilgi bilmediğim için şimdi kaybolabilirsin....

Doktor: Ta...tabi Selim Bey. Sizlere iyi gün...

Barış: Bak hala konuşuyor ya sen bir gitsene şuradan!!!

Can: Abi sen bu doktorum diyen salağı. nereden buldun ya!?

Ayaz: Ne bileyim oğlum ben bunun işini bilmediğini! Normalde zaten arkadaşım olan bir kadın doğum uzmanına gidiyorduk ama annesi rahatsızlandığı için yıllık izin alıp gitti. Sonra o da beni bu mala yönlendirdi. Ama ne bileyim işini bilmeyen bir adama yönlendirdiğini!!??

" O esnada hem konuşuyor hemde Selinimin odasını arıyorduk ama anasını sattığımın odasını bir türlü bulamayınca çıldırmanın eşiğine geldiğimi fark ettim ve"

Ayaz: NERDE LAN BU ODA!!!!

Can: Allah!!! Abi aklım çıktı ya!! Ayy! Kalbime ağrı girdi valla!!

Barış: Ya bir sakin olsana Ayaz! Bu oda işte Selinin odası!

Ayaz: Burası mı?

İstemeden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin