Artık ailemiz tam olmuş bir şekilde eve gidiyorduk. Ama aklımda hala Berki ilk gördüğüm gün vardı. O kadar küçük ve her yerinde kablolar vardı.
Emzirirken bile o kablolar üstündeydi. O nun da canı yanıyordu o kablolardan serumlardan ama dili yok ki konuşsun yavrum.Selin güzelim iyi misin??
İyiyim aşkım dalmışım öyle sadece.
Dalma öyle çok korkutucu oluyorsun.
Tamam ya dalmam bir daha. Düşünüyordum sadece.
Güzelim, geçmiş geçmişte kaldı artık önümüzde daha güzel günler var lütfen içini birazda ferah tutar mısın?
Tamam aşkım da öyle bazı şeyler heleki oğlumun geçirdiği zor günleri öyle şıp diye unutamıyorum.
Biliyorum güzelim. Bende aynı durumdayım ama bak kucağında oğlumuz yanında da bebek koltuğunda yatan bir diğer oğlumuz var. Şimdi de onlar için toplanman lazım. Anlaştık mı!?
Anlaştık bir tanem.
Sevindim.
...
Birkaç gün sonra...Berk Canın omzunda uyuyakalmış. Demirde Berkin kuacağında şaşkın şaşkın etrafa bakıp gülücükler atıyordu.Demir maalesef benim dışımda kimsenin kucağında uyumuyordu ama hiçte şikayet etmiyor bulunduğu konumdan sadece uykusu geldiğinde kimin kucağında ise ona bana gitmek istediğini belli etmek için ağlıyordu. Onun dışında Berkte Demirde çok sakin birer bebekti. İki gün sonra ikiside 40 günlük olacak. Ve bizde onun için hazırlık yapıyoruz. Can sabahtan beri balon şişiriyordu ama tabi o bu durumdan pek memnun değil.
Seliiiin!!
Efendim Canikom?
Ben yoruldum... Ben bittim... Ben her an ağlayabilirim.
Neden??
Ya kuzum sen neden adam akıllı balon almıyorsun ki biraz içine hava veriyorum PATT!! Patlıyorlar. Hem benim ödüm patlıyor hem de balonların sayısı azalıyor.
Sen kaç balon şişirdin aşkısı söyle bakayım bana?
100e yakın.
Tamam yeter o kadar sen gel bana yemek yapmakta yardım et hadi bir tanem.
Hemen kraliçe hazretleri.
Hadi şebek hadi...
....
Bütün hazırlıklar bitmiş. Artık sadece dayımları ve bazı arkadaşlarımızı bekliyoruz.
...
Dayıcııım hoşgeldiiiin...
Hiç hiç valla sırf yeğenlerimi görmek için geldim. Yoksa size küsüm.
Ama yapma böyle dayı yaa... Plansız oldu doğumum sende biliyorsun.
Nasıl böyle plansız olur kızım ya?! Doğurduğun günden bir gün önce konuştuk seninle.
Biliyorum amcacım ama ben has...
Az daha gerçekleri söyleyecekken Ayaz direk lafa girdi.
Hastaneye giderken haber verecektik ama işte Selinin sancısı çok tutunca biz her şeyi unutuverdik.
Ayy tamam tamam zaten yarın gideceğim bari barışayımda yüzünüz gülsün...
Dayıcııımmm!!! Neden gidiyorsun yarın? Çok erken değil mi?
Ee Selin Hanım bu dördüde işleri bana bıraktığı için ben daha fazla çalışıyorum.
Berk: Öyle deme be baba ben sağ kolumu orada bıraktım o da iyi iş çalışıyor biliyorum hem bende yakında döneceğim iş yerine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemeden Aşk
RomanceSelin: Aslında çok mütevazi ve sakin bir kızdır taki o güne kadar Aras Holdingin kurucusu, Mehmet Aras babasını öldürene kadar. Ayaz: Çapkın ve bir o kadar da yakışıklı bir genç adam aynı zamanda Aras Holdingin varisi ve babasının bir katil olduğund...