Hatırlatma...
Doktor:: Geçmiş olsun Selin hanım ben Doktor Mehmet. Tahlil sonuçlarınız geldi ve onlar için bilgi vermeye geldim. Artık biraz dikkat etmeniz gerekecek ve size bazı ilaçlar vermem de gerekecek.
Ayaz: Doktor bey kötü giden bir şey mi var?
Doktor bana bakıp duruyordu ve ben git gide daha da korkmaya başlamıştım ya Selinime bir şey olursa ne yaparım !!
...
Doktor: Çok endişe edilecek bir hastalık değil merak etmeyin.
Ayaz: Doktor bey artık söyler misiniz?
Doktor: Selin Hanım size Anemi teşhisi konuldu. Anemi hastalığı: Hemoglobin (Hb) değerlerinin 11 g/ dl'nin altına düşmesi olarak tanımlanır. Size uygun demir ilaçları vererek bunu çok kolay bir şekilde atlatabilirsiniz.
Ayaz: Karım iyi olacak değil mi doktor?
Doktor: Tabii ki Ayaz Bey endişe etmeyin.
Selin: Ne kadar sürecek bu tedavi doktor Bey?
Doktor: En az üç ay sürmesi gerektiği düşünüldüğünde tadı hoş, alımı kolay ve mide şikayetlerine yol açmayan bir demir ürününün seçilmesi önemlidir. Yani anlayacağınız üç ay kadar kısa bir sürede bitecek. Ama siz gene de tedbiri elden bırakmayacaksınız.
Selin: Tabi ki doktor Bey ne isterseniz. Peki bu kansızlığın bana getireceği olumsuzluklar nedir.
Ayaz: Evet doktor Bey bu ateş çıkmaları falan devam edecek mi?
Doktor: Maalesef evet Selin hanım bu dönemde sık sık hasta olmanız olası bir durum ayrıca halsizlik ve durgunlukta yapacaktır. Zaten siz bunları yaşıyormuşsunuz anladığım kadarıyla.
Ayaz: Öyle mi Selin yaşıyor muydun?
Selin: Yani ne bileyim evet biraz hızlı yoruluyorum ama hiç böyle olacağını düşünmemiştim.
Ayaz: tamam güzelim yorma kendini. Sonra düşünürüz bunları. Doktor Bey bizim eve gitmemizde bir sakınca var mı?
Doktor: Ahh tabii ki de yok ama size yazdığım reçetede 2 tane ilaç var bunlardan bir tanesi:
Aransep: dozajı reçetenizde yazıyor.
Bir diğeri ise Dodex :bu ise B12'dir
Doktor: Hemşire tansiyonunuzu ve son işlemleri tamamladıktan sonra çıkabilirsiniz.
Selin: Çok teşekkür ederim Doktor Bey.
Ayaz: Güzelim ben de çıkış işlemlerini yapıp geleyim. Tamam mı?
Selin: Tamam aşkım.
Ayaz: Doktor bey...
Aklıma takılan sorular vardı ve bunların Selini korkutacağını düşündüğüm için odadan çıktıktan sonra doktora seslendim. Doktordan da cevap gecikmedi zaten.
Buyurun Ayaz bey.
.......
2 saat sonra...
Yeni evimize geleli az bir zaman olmasına rağmen Selin uyumuştu. Zaten Paris'e giderken de hemen uyumuştu. Otele dönerken de. Benim prensesim hastaydı ama ben fark etmemiştim. Odaya gidip onu seyretmeye başladım. O kadar masum bir şekilde uyuyorduki tam bir meleği anımsatıyordu. O sırada kapı çalınca korumanın ilaçları alıp getirdiğini gördüm. İlaçları alıp tarhana çorbası hazırlayıp Selinin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemeden Aşk
RomanceSelin: Aslında çok mütevazi ve sakin bir kızdır taki o güne kadar Aras Holdingin kurucusu, Mehmet Aras babasını öldürene kadar. Ayaz: Çapkın ve bir o kadar da yakışıklı bir genç adam aynı zamanda Aras Holdingin varisi ve babasının bir katil olduğund...