Paris

331 16 0
                                    


Sabah kalktığımda Selin yanımda yoktu. "Seliin neredesin güzelim "diye seslendim. Ama ses gelmedi. "Seliiin" biraz fazla bağırdığımda Selinin içeriye atlarcasına "Ne oldu" diye nefes nefese konuşması ile fazla bağırdığımı anladım.

Ayaz: Özür dilerim. Seni göremeyince korktum birden.

Selin: Resepsiyonu aradım kahvaltımızı getirmesi için. Ama biraz daha orda yatarsan Paris uçağımızı kaçıracağız

Ayaz: Anaaa... evet biz bugün gidiyorduk değil mi ? Nasıl unuttum ben ya...

Selin ben sözümü tamamlamadan araya girip "Sen biraz daha konuşursan uçağı kesin kaçıracağız. Kalk hadi Ayaz" dedi.

Ayaz: Haklısın güzelim kalktım hadi yiyelim yemeğimizi.

3 saat sonra...

Ayazdan...

Uçağa bineli yarım saat kadar az bir süre olmasına rağmen Selin uyumuştu. Kafasını kucağıma koyup elimi tutar vaziyette uyuyordu.

 Kafasını kucağıma koyup elimi tutar vaziyette uyuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bende onu seyrederken uyuya kalmışım zaten.

X: Beyefendi

X: Beyefendi

Ayaz: Ne oldu hanım efendi .

X: uçağımız iniş yaptı ve yolcularımızın hepsi iniş yaptı bir tek siz kaldınız efendim.

Ayaz: Çok affedersiniz hemen iniyoruz şimdi. Selin hadi kalk güzelim uçak indi ve herkes uçağı terk etti bir tek biz kaldık.

Selin: Tamam 5 dakika daha ne olur.

Ayaz: Sen Paris'i gezmek istemiyor muydun iyi tamam uyu madem.

Selin birden hoplayıp "tamamdır hadi inelim" diye yürümeye başladı bende arkasından gülerek bakıyordum.

4 saat sonra....

Selinden...

Otele gelmiştik ve otelimiz Eiffel'i görüyordu. O kadar muhteşem diki kapıda dikildiğimi bile fark etmemiştim ta ki " Güzelim kapıda dikilmeyi bırak ta odamıza yerleşip seni Eiffel'e götüreyim." Ayaz bana seslendiğinde anladım.

 Selin: Tamam hadi hızlı olalım ben daha da yakından görmek istiyorum Eiffeli.

Ayaz: Tamam o zaman Selin konuşmayı bırak ta odamıza gidelim güzelim.

Selin: Öküz... tamam gidelim Ayaz Bey gidelim.

Ayaz: Ne kızdın sende hemen ya.

15dakika sonra...


Ayaz ile odamıza yerleşmiştik. 2 hafta kadar burada kalacaktık odamız gayet modern bir odaydı.

İstemeden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin