Sabah hep beraber erkenden kalkıp kahvaltımızı yaptık. Şimdide kar tulumlarımuzı giyip kaymaya ve sucuk ekmek yemeye gideceğiz.
Gençler giyinip salonda buluşuyoruz tamam mı?
Tamamdır civciv.
...
Herkes kıyafetlerini giymiş asansörde kayak takımlarının olduğu kata iniyorduk. Yanımızda bebişlerimiz olduğu için iki ayrı grup halinde kayacağız.
İlk giden tayfa kim beyler.
Can: Bence ben Selim ve Berk bir grup. Diğer grupta sen, Ayaz ve Barış bir grup olsun.
Tamam bana uyar. Beyler siz ne dersiniz?
Bizce de bir sıkıntı yok.
Tamam o zaman ilk grup naş naş...
1.30 saat sonra...
Selin: Ayaz, çok geç kalmadılar mı sence normalde çoktan gelmiş olmaları gerkiyordu.
Ayaz: Evet güzelim. Normalde gelmiş olmala... Geliyorlar!! Oğlum nerdesiniz ya?! Aklımız çıktı! Can nerede?!
Selim: Ağbi Can artislik yapacağım diye engebeli bir koya gitti giderken aşşağıda buluşuruz dedi. Biz indik ama Can gelmedi. Biz de Canın çıktığı koya gittik ne Canı görebildik ne de bir iz.
Nasıl yani Can bu soğuk havada dışarıda bir yerde ve sağlık durumundan emin değiliz öyle mi!??!
EVET!!
Hemen polislere haber vermemiz lazım. Ne duruyoruz burada hadi!!
...
Polis ekiplerine haber vermiş Demir ve Berki de otelin kreşine bırakmıştık
Şu anda da Canı arıyorduk.CAAAAN!!!
CAAAN!!!
CAN SES VEER!!!
CAN BİZİ DUYUYOR MUSUUUUN!!
Bir memur benim yanıma Canın beresi ile geliyordu CANIN BERESİ İLE!!
"Aman allahım bu canın beresi!!" Bunu demem ile bizimkiler ve diğer memurlar etrafıma dolandı. O kadar çok stres yaptığımdan dolayı başım dönmeye başladı ve ben bugün öğlen almam gereken ilacı alamadığımdan dolayı direncim kırılmaya başladı. Bunu Ayaz fark etmiş olacak ki elini belime sarıp öyle yürümeye başladı tabi kulağıma da " gidemeyecek gibi olduğunda heber ver" diye beni uyarmayı da ihmal etmedi.
...
Canı yarım saatir arıyorduk ama Cana dair sadece beresi ve bir taşın üstüne savrulmuş eldivenini bulmuştuk. Hava da kararmaya başlayınca hepimizin içinde artık korku ve endişenin yanı sıra Canın ölmüş olma ihtimali aklımızı tırmalamaya başlamıştı. Sesimiz bağırmaktan kısılmıştı ve şu anda görüş açımızı kapayan bir tipi fırtınası vardı. Şu anda Canın beresini k9 cinsi bir köpeğe koklattırıp Canı bulmaya çalışıyorduk ama bu da geri tepiyor. Tekrar hepimiz bağırmaya başladık.
CAAANNN!!!
CAAAANNN!!!
CAN YALVARIRIM SES... birden nefesim kesilince ciğerim çıkacakmışcasına öksürmeye başladım. Ayaz ve diğer erkekler başıma toplanınca onlara iyi olduğumu söylesemde beni hiç tınlamadı ve bizimle beraber gezen sağlık ekiplerinden birine benim iyi olup olmadığımı sordu. Doktor stresten olduğunu söyleyince Ayaz Bey biraz daha sakinleşti ama şu an da Ayaz beni belimden o kadar sıkı bir şekilde tutuyorduki yürümesem bile olur çünkü Ayaz benim yerime onu yapıyor şu an. Tekrar hepimiz bağırmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemeden Aşk
RomanceSelin: Aslında çok mütevazi ve sakin bir kızdır taki o güne kadar Aras Holdingin kurucusu, Mehmet Aras babasını öldürene kadar. Ayaz: Çapkın ve bir o kadar da yakışıklı bir genç adam aynı zamanda Aras Holdingin varisi ve babasının bir katil olduğund...