Günler günleri,haftalar haftaları ,aylar da ayları kovalayarak tam tamına 4 ay geçmişti. Artık Ayaz yürüyebiliyor ve bebeğimizde tam tamına 7 aylık olmuştu bu dönemlerde Can,Barış ve Selim'in desteği ile ayakta kalmıştık. Arada Berk abi gelsede genellikle Yanımızda bu üç kafadar vardı. Can ve Barışta bu dört aylık süre içinde Holdingi bırakıp bizimle yaşamaya başladı aslında bu duruma ne kadar sevindiğimi anlatamam. Selim ise zaten hep yanımda koruyucu meleğim gibi. O da bizimle kalmaya karar verdi tabi... Ayaz da ben de bu duruma çok sevindik çünkü onlarla günlerimiz daha bir eğlenceli daha bir hareketli geçiriyor:)
Bugün Demirimizin kontrolü var. O yüzden Ayaz ve ben hastaneye doğru gidiyoruz. Bizimkiler ise bizi bir kafede bekleyeceklerini söyleyip bizden ayrıldılar. Bu aylar benim için baya bir zor geçiyor çünkü hastalığımın yan etkilerini fazlası ile görmeye başladım. Mesela geçen ay düşük tehlikesi atlattım. Doktorum daha öncesinde daha dikkatli olmamızı söylemesine ramen yine ve yine kendimi hastane köşelerinde buldum. Onun dışında ise çok yorgun ve halsiz oluyorum. Her ne kadar bizimkilere belli etmek istemesemde hepsi iyi olmadığımı farkındaydı. Doktorum ek gıdalar yazıyor ama ben kilo almak yerine veriyorum bu da hem benim hem de Demirimin sağlığını olumsuz yönde etkiliyor. Ben bu son 4 ayda olanları düşünürken Ayazın sesimi duydum:Güzelim geldik . Hadi inelim.
Tamam sevgilim.
Selin, güzelim iyi misin?
Evet, sadece bu dört ayda başımıza gelenleri düşünüyorumda ne kadar çok olay atlatmışız.
Evet güzelim ama artık onlar geride kaldı. Sen bu tip şeyleri düşünme . Aklına hep iyi şeyler getir ki iyi şeyler olsun tamam mı?
Tamamdır sevgilim. Hadi gidelim de oğlumuzun nasıl olduğuna bakalım.
Hadi gidelim.
...
Can: Eee abisinin gülüsü nasılmış güzellik?
Barış: Ne dedi doktor fıstık?
Selim: Aynen ne dedi?
Gayet iyiymiş şu an için sadece kilosu 100 gram kadar eksik ama doktorumuz takviye gıdalar ile kısa süre içinde toparlanacağını söyledi. Birde erken doğum riskim çok fazlaymış.
Can: Nasıl yani Demir orada 9 ay 10 gün kalmayacak mı??!!
Büyük ihtimal ile hayır ama ufakta olsa bir ihtimal.
Can: Olsun olsun biz o ihtimale tutunalım. Ayy Selin ben heyecan yaparım valla sen Demir'i doğrurken ben de orada dokuz doğrurum. Ayy ben şimdiden heyecan yaptım!!
Barış: Can sakin ol kardeşim. Zaten biz sana güvenmediğimiz için buradayız(!)
Can: Sağol ya! Gerçekten çok iyi bir kardeşsiniz Barış.
Gençler kavganızı bölüyorum ama eve gitsek olmaz mı? Ben çok yoruldum da uyumak istiyorum.
Tabikide gidelim. Sorman hata civciv.
Aynen sevgilim hadi beyler kalkın sizde.
Bende onlarla birlikte aniden kalkınca gözlerimin kararması ile kalktığım sandalyeye geri oturmam bir oldu.
"Selin" diye dördü birden gür bir sesle böğürüncr yerimden sıçradım.
İyi...iyiyim. Sadece bugün çok yoruldum ondan öyle oldu birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemeden Aşk
RomansaSelin: Aslında çok mütevazi ve sakin bir kızdır taki o güne kadar Aras Holdingin kurucusu, Mehmet Aras babasını öldürene kadar. Ayaz: Çapkın ve bir o kadar da yakışıklı bir genç adam aynı zamanda Aras Holdingin varisi ve babasının bir katil olduğund...