korkulu Bekleyiş

152 11 0
                                    

Selinden....

Araba son sürat ile üstümüze geliyordu. Ayaz her ne kadar frene bassada firen tutmuyor araba dahada hızlanıyordu.

Ayaz yalvarırım bir şey yap.

Güzelim, geriye sıkı sıkı yaslan ve hırkanla yüzünü kapa lütfen.

Ayaz s...sen sen ne yapacaksın.

Selin dediğimi yapp!!!

Üstüme hırkayı attıktan bir kaç saniye sonra şiddetli bir sarsılma ve ardından takla atmaya başladık. Çığıklarım ve Ayazın bağırması yankılanıyordu arabanın içinde.

En son hatırladığım şey Ayazın kemeri kopuk bir vaziyette arabanın kaportası üstündeki kanlı bedeni.

12 saat sonra....

Ayaz, Ayaz, Ayaz...

Hanımefendi beni duyuyor musunuz?

Ay...Ayaz kocam o iyi mi ? Bebeğim o iyi mi?

Merak etmeyin hanımefendi bebeğinizde sizde çok iyisiniz.

Ayaz , kocam o iyi mi?  Bir şey desenize.!!!

Beyefendinin durumu malesef iyi değil hanımafendi. Kaburgalarında kırık kafatasında çatlak ve iç kanaması var.

Ama iyi olacak değil mi benim kocam he iyi olacak. Ben onu görmek istiyorum lütfen beni götürün onun yanına.

Hanımefendi siz de zor bir kaza atlattınız ve  düşük riskiniz var ayrıca anemi hastalığınız da var yani istirahat etmeniz lazım.

Benim kocam orada canı ile cebelleşirken ben burada yatamam anlıyor musunuz?

Anlıyorum ama...

Beni kocam götürün!!!

Tamam.

Bu arada arabada çanta çıktı mı?

Evet arka koltupun arasına sıkışmkş bir çanta varmış içindekiler hala sağlammış ben size getireyim hemen onu.

Teşekkürler.

Ben de yavaş adımlar ile Ayazın kaldığı odaya gitmeye başladım yani bu kattaki tek yoğun bakım ünitesinin olduğu yere.

Onu o camın arkasından gördüğüm anda canımdan can kopardılar sanki. Kafasında büyük bir bandaj vücudun da 10 dan fazla kablo yüzündeki ve kollarındaki çizikler ve daha fazlaları. Daha fazla ayakta kalamadım ve yere oturarak ağlamaya başladım. Hemşirenin getirdiği çantayı alıp  Selimi aradım.

Sel...selim...

Civcivim... bir dakika sen ağlıyor musun? Ne oldu güzelim iyi misin?

Selim... Ayaz... Ayaz ve ben bir kaza yaptık.

Neee!!!! İyi misiniz ?  Nerdesiniz Selin?

Selim Ayaz iyi değil ne yapacağım ben ya ona bir şey olursa.

Hiçbir şey olmayacak güzelim korkma. Nerdesiniz siz geleyim hemen oraya.

... hastanesi.

Tamam güzelim geliyorum oraya hemen sen sakin ol tamam mı?

Hızlı ol Selim  yalvarırım.

Tamam güzelim geliyorum.

15 dakika sonra

Selimden....

Hastaneye girer girmez kapıdaki hemşireye Ayazın odasını sorup 2. Kata çıktım.  Selin Ayazın olduğunu tahmin ettiğim cama başını dayamış ağlıyordu.

İstemeden AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin