Odaya girdiğimizde Berk nefes alamadığından dolayı kıpkırmızı olmuş bir şekilde kıvranarak ağlıyordu. Oğlumu o şekilde görünce başımdan kaynar sular döküldü resmen. Ama yinede oğlumu kurtabilmek için bir adım bile atamadım sadece o anki şok dalgası ile "Berk" diyebildim zaten Ayaz ile Barış direk bebek yatağının yanına gittiler Ayaz Berki kucağına aldı Barış ta Berki. Ben de Selimin kolunda bir paçavra gibi giden eşim ve çocuklarıma bakıyordum.
Selin hadi civcivim gidelim bizde.
Ta...tamam...
Ayaz önden önden koşarken aynı zamanda Selime beni tutması için de uyarıyordu ama Ayaz dahil herkes ağlıyordu. Demir de ağlıyordu ama Berk onu bir şekilde sakinleştirmişti.
...
Hastaneye geleli iki saati geçmişti ama kimse gelip bize bilgi vermiyordu. Ve aklımızda türlü türlü senaryolar kurmamıza neden oluyor. Altımızda birbirimizin elini tutmuş oturuyorduk Demir ise olanlardan habersiz arabasında uyuyordu.
...
Buraya geleli tam tamına 3 saat oldu ve hala ne gelen ne de giden oldu. Hepimiz artık beklemekten harap olmuştuk. Biz neredeyse ümidimizi yitirmişken doktor çıkıverdi.
Doktor: Berk bebeğin ailesi değil mi??
Selin: Evet, evet!! Ben annesiyim. Ne oldu oğluma ? Nesi a var??
Doktor: Hanımefendi bunu demesi gerçekten zor ama Berk bebeğe zatüree teşhisi konuldu.
Herkes: Nasıl ya?!!
Doktor: Bebeğinizin nefes almasında bir sıkıntı var mıydı?
Selin: Evet burnu çok sık tıkanıyordu ama doktora gittiğimizde bize sadece ufak bir burun tıkanıklığı olduğunu söylemişti.
Doktor: Doktorunuz maalesef ki doğru tehşisi koyamamış. Maalesef ki oğlunuzun zatüreesi artış göstermiş.
Selin: Ne...ne olacak peki? Kurtaracaksınız değil mi oğlumu? Yalvarırım kurtarın oğlumu!!
Doktor: Merak etmeyin hanımefendi elimizden gelenini yapacağız. Bebeğinizi hemşireler yoğun bakım ünitesine götürüyorlar şu an.
Berk: Nerede peki bu yoğun bakım ünitesi.
Doktor: Üst katta. Oradaki bankoya sorarsanız sizi yönlendirir.
Selim: Teşekkür ederiz.
...
Hepimiz odanın önündeki sandalyelere oturmuş bekliyorduk. Aslında neyi beklediğimizi bile bilmiyoruz o da işin cabası zaten.
Selin Hanım hastanemizin otel kısmımda size bir oda ayırdık yani dayınızın talimatı üzerine.
Gerek yok ki ben oğlumun yanından ayırlmayacağım.
Civcivim olur mu öyle şey. Hem Demir sensiz ne yapacak hem de vücudunun bu kadar strese dayanamadığını biliyorsun.
Evet sevgilim. Hem senin dinlenmeye ihtiyacın var hem de Demir annesine ihtiyacı var.
Haklısınız ama içeride yatan yine benim oğlum benim bebeğim. Nasıl bırakırım onu orada tek başına. Söylesenize!!
Selinim o orada tek kalmayacak ki. Biz buradayız. Hastaneden çıkana kadar her gece vardiyalaşarak Berki orada yalnız bırakmayız. Sana söz veriyorum. Tamam mı?
Ama sabahları burada oğlumu bekleyebileceğim değil mi?
Tabikide sevgilim. Seni oğlumuzdan uzak tutmuyoruz ki sadece geceleri uyuman ve uyutman gerken bir tane daha oğlumuz olduğu için seni koruyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İstemeden Aşk
RomanceSelin: Aslında çok mütevazi ve sakin bir kızdır taki o güne kadar Aras Holdingin kurucusu, Mehmet Aras babasını öldürene kadar. Ayaz: Çapkın ve bir o kadar da yakışıklı bir genç adam aynı zamanda Aras Holdingin varisi ve babasının bir katil olduğund...