V škole to bolo naozaj divné. Miša opäť sedela so mnou, no správala sa ku mne akoby mala vo voči mne výčitky. Bolo to vážne blbé lebo som ju klamal len aby sa so mnou bavila.
No po pár dňoch sa stalo niečo nečakané. Miša o tom povedala kamarátke. Bohužial tá sa neudržala a samozrejme to každému povedala. Takže už som nemiloval angličtinárku ale Mišu. Čoraz lepšie :D.
Ale dalo sa to vydržať. Aj keď občas to bolo tráne, stále som bol pokojný.
V piatok som išiel na doučovanie. Roznieslo sa to v utorok, takže som to už neriešil.
Ako som tak prišiel do triedy a ako vždy sa priblblo usmieval na moju pravú lásku, sadol som si, začal som rozjímať nad pohladom do výstrihu pani učiteľky, pochytil som niečo čo hovorila a to niečo ma veľmi zaskočilo.
Opýtala sa ma na Mišu.
Nevedel som čo sa pýta ale počul som meno Miša. Tak som okamžite spozornel a opýtal som sa čo hovorila.
,,Povedala som čo ty a Miška?"
odpovedala s úsmevom na perách.
,,No hovno! Čo mám teraz povedať?! Mám klamať aj svoju ozajstnú lásku?!" premýšlal som a nakoniec som povedal ,,Aaale nič to neni."
,,Prosím?" čudovala sa ,,Ja som počula, že si jej vyznal lásku"
,,Nooo, možno niečo také."
,,Ale Tomáš." zasmiala sa ,,Zato sa nemusíš hanbiť. Veď to je náhodou pekné."
,,Je to pekné tak čo mám aj vám vyznať lásku?! Do riti ale jak to mám zahovoriť?!" v duchu som si hovoril.
,,Takto vám poviem pančelka. Nebolo to úplne tak jak je vám známo. Ale neriešme to už. Sme tu predsa kvôli angličtine."
No a ja som jej nechcel klamať a toto som jej povedal. Strách!
Po doučovaní mi navrhla, že ma odvezie domov. Nechápal som. Prečo to robí? Odvezie ma 13 kilomerov len tak? Čo ak ma chce znásilniť? Zas si moc namýšlam.
Počas jazdy sa ma zase pýtala na Mišu. Bože keby neišla tak rýchlo tak by som z toho auta vyskočil. Aj keď pri prejazde cez hrboly to pekne skákalo. Pýtala sa ma otázky typu ako dlho ju už ľúbim, prečo zrovna ju, ako som jej to povedal a podobne sračky. A pri každej otázke si vymýšlať v okamihu odpovede to nie je len tak. Keď ma doviezla pred dom hodila na mňa taký pohlad, že amen tma. No neviem čo si o tom mám myslieť.