V pondelok som išiel na doučovanie. Rozmýšľal som nad Miškou.
No zrazu som uvidel mojich spolužiakov. Keď som prechádzal okolo nich, nevšimli si ma a započul som niečo čo hovorili.
Anďo vyznával Viky lásku. Zastavil som sa o niečo ďalej aby ma nevideli. Cítil som sa ako špión. :3
Viky sa začala smiať na tom, že jej vyznal lásku. Nemohol som z toho.
On úplne vážny a ona sa na ňom začala smiať.
Chudák chlapec sa rozplakal, že ho vysmiala.
Rozbehol sa ani nevedel kam. Hlavne nech ho nevidí Viky. No tá išla za ním.
To som si nemohol nechať ujsť tak som išiel za nimi.
Viky ho dobehla a zastavila. Povedala mu, že s ňou by nechcel chodiť. Ďalej hovorila dáke sprostosti a potom plakal ešte viac. To dievča vie ako rozplakať chalana. Nakoniec mu ešte dala pusu.
Čo ti hrabe?!! Skoro som skapal od smiechu. xD
Ako je to kamarát, ale toto ma dostalo. Je to pani tá Viky.
Tak som sa nad tým zamyslel, že ak by som aj ja toto spravil s učitelkou, dopadlo by to podobne. No do riti!
Zrazu išla oproti angličtinárka. Zakričala na mňa ,,Kde si tolko?! Meškáš 15 minút! To si ešte vybavíme!"
Išli sme teda do triedy. Cítil som sa ako zmoknutý pes ale zároveň to bola situácia ako v porne. Ale o tom môžem snívať.
Ale vlastne som si to posral. Tých 100 viet ,,Nebudem meškať na doučovanie" ma netrápilo. Mali sme teda kratšie doučovanie a strávil som len chvílu s mojím zlatkom. Bol som z toho smutný.
Celý víkend som nevedel zaspať. Premýšlal som, či jej to mám povedať alebo nie.
Cez víkend som opäť stretol Mimču. Vyzerala úžasne. Nechápem, že som si to doteraz nevšimol. Pozdravili sme sa ale inak nič.
V pondelok v škole nám povedala, že organizuje divadlo. Super príležitosť zblížiť sa. Tak som neváhal a prihlásil sa. Čo bolo blbé, že to je po anglicky. Keďže ja viem po anglicky tak ako slon tancovať, bol to pre mňa dosť veľký problém. Ale čo by som kvôli láske neurobil. :)