33.Časť - <->

58 0 0
                                    

Ako tam tak stojíme, ona pozerá na mňa, ja na ňu, začne mi niečo rozprávať.  Ani som nevnímal, lebo stále som si neuvedomil, že žije.

Pozerám na ňu ako stále niečo hovorí a hovorím aj ja: ,,Toto čo je kur*a?!"

,,Tomáš, mne je to hrozne ľúto, nečakala som, že to zoberieš vážne."

,,Čo vám drbe už načisto????!!!! Takéto pičoviny ani Dávid nerobí!!!! Choďte materi do piče." a odišiel som.

Kričí na mňa stooooj stoooj a podobné chujoviny ale ja si idem svoje. Možem jebať, že dáka učiteľka čo si srandu zo mňa robí ma ohlasuje.

Idem, idem a stretnem Anďa. Pýta sa ma: ,,Čo si jaký nasratý?"

Jebol som mu jednu a išiel som ďalej. Neviem prečo som to urobil ale chcel som.

O kus ďalej stretnem Viki. Tá mi položí tú istú otázku.

Tej som neprijebal ale nervy som mal aj na ňu. ,,Vy ste také kur*vy!"

,,Kto? :O" opýtala sa ma.

,,Vy všetky ženy."

,,Prečo?"

,,Nechaj to tak :P " odpovedal som tak ako by odpovedala ona.

,,Jebe ti?"

,,Choď do prdele aj ty."

Musel som sa už ukludniť. Keby stretnem ešte niekoho tak by som ho ozaj asi zabil.

Prídem domov, lahnem si na postel a premýšlam. Bolelo to.

Po hodine rozmýšlania a občasného potešenia som  si povedal: ,,Asi budem gay."...

Laska k učitelkeWhere stories live. Discover now