Po hádke s mojou láskou som začal myslieť na iné dievčatá. Pomaly všetci v mojom okolí niekoho mali len ja nie. To bolo blbé.
Začal som teda loviť. Stal sa zo mňa sup. Ale nie až taký že all night long čumím dievčatám na rite a do výstrihov. Prosto som sa začal rozhliadať po tej pravej.
Keď sa lov začal, nedarilo sa mi moc. Bola tu veľká konkurencia. Napríklad Anďo, z ktorého boli hotové zato aký je citlivý, potom Laco, zato že je proste úžasný a samozrejme dvojičky, ale tých som sa obával najmenej.
Bolo z čoho vyberať. A to bol ten problém. Nevedel som, na ktorú sa mám zamerať. A aby toho nebolo málo, stretol som angličtinárku. Takže som bol komplet v prdeli.
No potom som uvidel ju. Vychádzala zrovna zo záchodov, ruky mala ešte mokré a potom prešla okolo mňa. Voňala ako osviežovač záchodov. Čo je náhodou moja obľúbená vôňa.
Priblblo som sa na ňu usmial a pozdravil ju
. Odzdravila ma a usmiala sa na mňa. Už som skoro bol. Opýtal som sa supov, kto to je. Mená nevedia ale vedeli by vám povedať aj velkosť topánok. Povedali mi o nej všetko čo vedeli. Veľa toho nebolo, pretože nenosí tričká s výstrihmi.
Zaujala ma ako angličtinárka, keď som ju prvý krát videl. Takže som asi bol. Zaľúbený.