13.Časť - Guláš

81 0 0
                                    

Stále som myslel na Mimču. Ale aj na Mišku, zmrda a angličtinárku.

Takže som mal opäť vo svojej vydretej hlavičke guláš. Taký fajnový bravčový.

Tak ako každý druhý týždeň.

V škole cez prestávku zase lietali supy. Teraz ale nie okolo Mimči ale okolo Viky. Chúďa dievča, odfajčila síce Anďa ale inak je milá a nemusia ju zato furt obskakovať dáky chlapci. Keď to robím ja tak je to v pohode, ale keď iný tak rozhodne nie! Ja viem ako nato.

Zase som sa musel hrať na psa záchranára. Opäť úspešne. Sú to supy ale inak sú celkom chápaví takže  nebol s tým problém.

Ale keď cez ďalšiu prestávku zase lovili tak už bol problém. Do riti to sa stále mám hrať na Baywatch?!

Nesral som sa s tým a vysvetlil im, že nech idú loviť do iného teritória, pretože toto je moje.

Na chodbe som stretol moje zlatko. Ešte stále som mal na ňu nervy. Čo by som to bol za človeka, keby jej tam nespravím scénu. Prišiel som k nej a začal sa rozkrikovať ,,Vy čo si myslíte o sebe?! Budete ma vábiť jak srnka a potom mi poviete, že máte iného?! Tak to teda ne! Ja si na hlavu srať nenechám! Čo má on čo nemám ja ha?!"

Už vyzerala, že chce niečo povedať, no nenechal som ju.

,,Skončil som s vami!"

Ja dement som to urobil zrovna pred angličtinou. -_-

Na hodine prišla za mnou a chcela mi niečo povedať, ale keďže som slušne vychovaný, zase som jej skočil do reči a zdôraznil jej, že som s ňou skončil!

Laska k učitelkeWhere stories live. Discover now