1

24K 185 10
                                    

Mohd Danial Sinclair memang tidak suka melakukan sebarang aktiviti yang mengeluarkan peluh. Jika diberi pilihan antara gym dan membaca, tanpa berfikir dua kali semestinya Danial akan memilih aktiviti membaca. Sedari kecil, kawan-kawan dan guru-guru sekolahnya memang menyedari akan sikap Danial yang aneh itu. Pada mulanya, ibu bapanya menganggap perkara itu sebagai biasa.

Namun ibu bapanya mula berasa risau apabila cikgu Pendidikan Jasmani Danial mula memberi kata putus supaya Danial memberikan komitmen dalam acara sukan atau mendapat markah rendah dalam subjek itu. Ibu bapanya pun mula memujuk Danial. Walau bagaimanapun, Danial sendiri tidak tahu cara untuk menjelaskan perangai peliknya itu kepada ibu bapanya. Sebenarnya dia amat benci untuk berpeluh dan memandang peluh sebagai satu ancaman kepada kebersihan diri. Malah, dia akan mual apabila memandang ketiak yang berpeluh. Akhirnya, semua pihak pun berputus asa untuk memujuk Danial agar mencintai sukan.

Apabila memasuki sekolah menengah, Danial mula menghadapi masalah untuk menghadapi dunia baru. Bukan sahaja para pelajar, malah cikgu-cikgu pun susah untuk memahami kepayahan Danial untuk melibatkan diri dalam sebarang aktiviti sukan. Ibu bapanya mula mati akal dan menyerahkan kes Danial kepada pihak sekolah. Atas persetujuan bersama, akhirnya kes Danial dirujuk kepada cikgu Kaunseling sekolahnya, Cikgu Rahul Singh.

Rahul Singh yang baru memasuki usia 30an pada awal November lepas memang memiliki figura seorang model. Dengan badan atletis, kulit kuning langsat dan sepasang lesung pipit yang menghiasi pipinya, Rahul Singh bolehlah dikatakan lelaki pujaan sekolah itu. Saban minggu, ada saja surat misteri mahupun hadiah yang diterimanya. Namun, si pengirim tidak menyertakan nama dan hanya memberikan gambaran tertentu. Kadang-kadang, otaknya turut pening namun semua itu langsung tidak menganggu kerja dan rutin hariannya. Tidak dinafikan,
badan sasa miliknya adalah hasil kekerapannya berkunjung ke Celebrity Fitness yang terletak di Sunway Pyramid.

Mata Rahul Singh kembali tertacap pada fail milik pelajarnya, Mohd Danial Sinclair. Setelah memastikan tiada satu butiran yang tertinggal, Rahul meletakkan fail itu kembali ke atas mejanya. Sejujurnya, Rahul sendiri bingung dan tidak tahu cara untuk menjelaskan masalah Danial. Melalui pertemuan empat mata yang dilakukan secara tertutup dengan orang tua Danial pada minggu lepas, Rahul mendapati orang tua Danial pun tidak tahu punca kelakuan anak
lelaki mereka. Walau bagaimanapun, Rahul sendiri sudah berjanji dengan orang tua Danial untuk mencuba yang terdaya bagi menyelesaikan masalah Danial itu.

Ketukan di pintu biliknya kembali menarik Rahul ke dunia realiti. Setelah membetulkan posisi duduknya, Rahul segera mempersilakan tetamu di luar agar
masuk. Dari jauh, hidung Rahul tertarik dengan bauan flora yang mengiringi tetamunya itu. Tetamunya tidak lain dan tidak bukan ialah Mohd Danial Sinclair. Apabila semakin dekat, bauan itu semakin kuat dan membuatkan Danial sedikit terpesona. Tiba-tiba dirasanya budak itu memiliki aura khas. Selepas duduk, Rahul mendapati Danial asyik menundukkan mukanya ke atas
lantai dan hanya bunyi kipas siling dan aircond yang mengiringi sesi pertemuan mereka pada petang itu. Sesekali, Rahul melihat Danial seperti kaki kepanasan dan asyik membetulkan cermin matanya.

"Danial tahu kenapa Cikgu panggil ke sini?"

Pertanyaan Rahul itu membuatkan Danial terpinga-pinga. Seingatnya, dia tidak pernah melakukan sebarang kesalahan disiplin. Tidak keterlaluan dikatakan, Danial sering mendapat tempat pertama dalam kelas dan membawakan kejayaan besar kepada sekolahnya menerusi pertandingan berbentuk akademik.

Kemudian, titik-titik peluh mula muncul di sekitar dahinya. Dengan secepat kilat, Danial mengeluarkan tisu yang sentiasa menjadi penemannya dari dalam poket dan dia segera mengesatnya. Melihat situasi itu, Rahul segera menenangkan Danial.

"Sebenarnya Danial tidak perlu risau sebab Danial tidak melakukan sebarang kesalahan disiplin. Cikgu panggil pun sebab nak borak dengan Danial. "

Rahul pun bergerak ke pantri mini yang terletak dalam bilik itu. Kemudian, dia datang sambil membawakan dua gelas jus kordial dan empat potong kek.

"Jemputlah alas perut Danial. By the way, panggil je saya Rahul. Anggaplah saya ni sahabat Danial," kata Rahul. Sejurus itu, Danial berasa lega dan satu senyuman manis mula terbit di wajahnya. Keduanya saling bertentangan mata buat seketika sebelum Rahul berpura-pura mengalihkan pandangan dengan membetulkan tali leher yang dipakainya. Tidak pasti mengapa, Rahul berasa sangat tenang melihat senyuman Danial dan dalam masa sama terpesona melihat mata Danial yang berwarna hijau. Dalam diam, Rahul merasakan nafsunya naik dan pertama kali perkara ini berlaku kepadanya. Dia pun berasa seluarnya makin ketat dan batangnya meronta-ronta ingin keluar. Seingat Rahul, dia merupakan jejaka lurus dan tidak pernah menaruh sebarang perasaan terhadap sesama jenis.

"Aaahhh, mana mungkin aku suka lelaki. Dah gila ke apa," getus hati kecilnya. Selepas itu, Rahul teringat kembali misi yang telah diamanahkan oleh ibu bapa dan pengetua sekolah untuk membantu Danial mengatasi masalahnya. Serentak dengan itu, Rahul kembali menyusun strateginya untuk memujuk Danial membuka mulut bagi menceritakan masalahnya.

Sewaktu melakukan suapan kedua, tetiba Danial tersedak kek. Rahul segera menepuk belakang Danial sambil menghulurkan botol mineral. Akibat gelojoh, sedikit air tertumpah ke atas baju dan seluar Danial. Walau bagaimanapun, keadaan Danial kembali normal selepas itu dan Rahul segera menghulurkan tisu untuk Danial mengelapkan baju dan seluarnya. Selepas itu, Rahul pun mengambil tuala putih daripada kabinet yang terletak berhampiran dan menghulurkannya bersama-sama baju t dan seluar track gymmya kepada Danial.

Walaupun Danial pada mulanya ragu-ragu untuk menerimanya, namun kerana tak tahan dengan keadaannya yang lembap maka dia pun menerimanya. Tanpa disuruh, Danial segera bersalin pakaian di hadapan Rahul.

Mata Rahul terus membulat sewaktu menyaksikan keindahan yang terpamer di hadapannya. Sungguhpun badan Danial tidak berotot kekar sepertinya, namun kulitnya sungguh mulus dan tetek pink miliknya begitu menggoda.

"Sedap ni kalau gomol," bisik hati kecilnya. Selepas itu, satu senyuman nakal mula terbit di wajah Rahul dan dia berazam untuk memiliki Danial dengan apa jua cara sekalipun. Kali ini, Rahul pasti Danial tidak akan terlepas dan perbuatan mereka pun tidak mungkin akan terdedah.

Sebenarnya, cikgu Rahul Singh mempunyai satu sisi berbeza yang tertutup rapi dari pengetahuan umum. Hanya beberapa pasangan yang pernah mendampinginya sahaja tahu akan rahsianya. Di sebaliknya penampilan alpha male dan penuh mcho, RAHUL SINGH mempunyai naluri seorang biseksual. Yakni penyuka lubang burit dan pepek.

bersambung ke siri kedua.

NaluriWhere stories live. Discover now